Am încercat să plătesc cu un card de masă Sodexo și nu reușesc. - Sodexo Romania

Am încercat să plătesc cu un card de masă Sodexo și nu reușesc.

Este important să verifici următoarele condiții de eligibilitate: soldul de pe cardul Gusto, perioada de valabilitate a cardului, cardul să nu fie blocat. Dacă sunt îndeplinite condițiile menționate anterior și plata nu funcționează în continuare, te rugăm să contactezi echipa de suport Bringo printr-un mesaj la adresa contact@bringo.ro.

Conform legii, cardurile de masă pot fi folosite doar pentru achiziționarea de mâncare sau produse alimentare și nu este permisă achiziționarea de tutun sau băuturi alcoolice. De asemenea, cardul de masă nu poate fi folosit pentru a plăti taxa de livrare.
Suma pe care o poți introduce pentru a fi retrasă de pe cardul de masă trebuie să acopere doar valoarea produselor alimentare.

Selecția magazinelor la care se poate plăti cu cardul de masă Sodexo pe Bringo se face în funcție de existența unui contract de colaborare între respectivul magazin și Sodexo. La momentul de față, poți plăti cu cardul Gusto cumpărăturile tale din Penny, Cora și orice hipermarket Carrefour.
Posibilitatea de plată cu cardul de masă este menționată doar în cazul afiliaților existenți, după adăugarea articolelor în coș. La pasul “Livrare și plată”, selectează adresa de livrare, iar ca modalitate de plată alege opțiunea “Card de masă”. Introdu datele cardului tău Gusto, verifică soldul disponibil și alege suma pe care vrei să o retragi de pe cardul de masă.
Ulterior, selectează modalitatea prin care dorești să achiți diferența (card bancar, card la POS sau cash), plasează comanda și așteaptă finalizarea plății.
Comenzile de pe Bringo pot fi plătite utilizând cardul de masă Gusto, celelalte carduri
Sodexo nu sunt acceptate.