Pot fi mai multe motive pentru care tranzactiile sunt respinse. Este important sa te asiguri ca mai ai sold disponibil si ca utilizezi cardul intr-o locatie care accepta tipul de card pe care il detii. Iti recomand sa incerci sa repeti plata si daca primesti tranzactie respinsa la POS-uri diferite, verifica motivul respingerii de pe chitanta sau din aplicatia MySodexo.
Daca ai sume blocate pe card de mai mult de 24 de ore, sau suspectezi defectiunea suportului de card, ne poti contacta prin intermediul formularelor de contact din aplicatia MySodexo Romania sau de pe site-ul www.sodexo.ro, identificandu-te ca detinator al unui card Sodexo.
Pot fi mai multe motive pentru care tranzactiile sunt respinse. Este important sa te asiguri ca mai ai sold disponibil si ca utilizezi cardul intr-o locatie care accepta tipul de card pe care il detii. Iti recomand sa incerci sa repeti plata si daca primesti tranzactie respinsa la POS-uri diferite, verifica motivul respingerii de pe chitanta.
Daca ai sume blocate pe card de mai mult de 24 de ore, sau suspectezi defectiunea suportului de card, ne poti contacta prin intermediul formularelor de contact din aplicatia My Sodexo Romania sau de pe site-ul www.sodexo.ro, identificandu-te ca detinator al unui card Sodexo.
Cel mai probabil a fost o eroare temporara, astfel ca te rugam sa repeti plata. Daca primesti acelasi mesaj, avem nevoie sa verificam punctual tranzactia ta. Te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul 021.207.27.27.
Te rugam sa verifici cu cei din locatie ca sunt parteneri Sodexo si accepta plati cu tipul de card detinut de tine. Lista completa a unitatilor partenere, in functie de fiecare tip de card, o poti verifica in portalul web sau in aplicatia MySodexo Romania, sectiunea „Harta”.