Am incercat sa platesc si nu functioneaza cardul. - Sodexo Romania

Am incercat sa platesc si nu functioneaza cardul.

Pot fi mai multe motive pentru care tranzactiile sunt respinse. Este important sa te asiguri ca mai ai sold disponibil si ca utilizezi cardul intr-o locatie care accepta tipul de card pe care il detii. Iti recomand sa incerci sa repeti plata si daca primesti tranzactie respinsa la POS-uri diferite, verifica motivul respingerii de pe chitanta.

Pot fi mai multe motive pentru care tranzactiile sunt respinse. Este important sa te asiguri ca mai ai sold disponibil si ca utilizezi cardul intr-o locatie care accepta tipul de card pe care il detii. Iti recomand sa incerci sa repeti plata si daca primesti tranzactie respinsa la POS-uri diferite, verifica motivul respingerii de pe chitanta.

Cel mai probabil a fost o eroare temporara, astfel ca te rog sa repeti plata. Daca primesti acelasi mesaj, avem nevoie sa verificam punctual tranzactia ta. Te rog sa ne contactezi telefonic la numarul 021.207.27.27

Te rog sa verifici cu cei din locatie ca sunt parteneri Sodexo si accepta plati cu tipul de card detinut de tine. Lista completa a unitatilor partenere, in functie de fiecare tip de card, o poti verifica in aplicatia MySodexo Romania, sectiunea „Harta”.