Descopera noul design al cardului de masa Gusto Pass Sodexo!
Gusto Pass card design nou

Cardul de masă s-a schimbat la față: descoperă noul design pentru Gusto Pass

Aici, la Sodexo, investim în experiența plăcută pentru clienții, partenerii și consumatorii noștri atât din punct de vedere funcțional, cât și estetic. Iar cum orice schimbare are o poveste în spate, am decis să scriem în câteva paragrafe despre motivul și inspirația ce a stat la baza creării unei noi fețe pentru cardul de masă Gusto Pass.  

De ce s-a schimbat designul cardului de masă Gusto Pass

Deși a început decenii în urmă, revoluția digitală reprezintă un proces continuu de digitalizare a vieții noastre de zi cu zi, iar Sodexo nu este o excepție. Datorită nevoii de digitalizate, Sodexo a reușit să creeze un întreg ecosistem de produse digitale, Gusto Pass fiind parte din acesta.

Culorile noi ale cardului îl integrează mai ușor în acest ecosistem digital din punct de vedere vizual și transmit mesajul principal: produsele Sodexo sunt interconectate între ele și pot fi folosite toate odată sau alternativ. De exemplu, orice beneficiar al cardului de masă Gusto Pass știe că poate să-și plătească prânzul atât cu cardul fizic, cât și cu telefonul, cu ajutorul aplicației mobile MySodexo.

Așadar, noul design al cardului de masă a venit în mod natural, în urma unei nevoi de a reîmprospăta aspectul acestuia și a-l alinia cu celelate produse digitale lansate de Sodexo în ultimii ani, cum ar fi aplicația mobilă sau portalul online MySodexo, platforma de administrare servicii Interaktiv sau chiar website-ul nostru.  

Ce reprezintă noul design al cardului de masă Gusto Pass

La baza creării noului aspect vizual pentru Gusto Pass au stat doi piloni: funcțional și inspirațional. Pilonul funcțional al conceptului vine din nevoia explicată mai sus, cea de digitalizare, și dorința de a crea un ecosistem multifuncțional menit să ofere o experiență cât mai simplă și plăcută tuturor beneficiarilor de carduri.

Inspirația pentru conceptul vizual a plecat de la niște valori de bază întrebuințate în crearea tuturor produselor Sodexo. Noul design al cardului de masă exprimă valorile din era digitalizării: simplitatea și flexibilitatea în utilizarea cardului Gusto Pass, plasând în lumina reflectoarelor beneficiul de bază oferit  beneficiarilor de carduri – accesul la un prânz sănătos. Așa a apărut aroma bucatelor gătite ilustrată pe cardurile noi Gusto Pass, masa caldă fiind cel mai de bază sprijin în îmbunătățirea calității vieții fiecărui angajat.

Cine va beneficia de noile carduri de masă Gusto Pass

Este important de știut că, din acest moment, toate cardurile de masă Sodexo Gusto Pass pentru beneficiarii noi vor fi emise conform noului design. De asemenea, beneficiarii cardurile cărora expiră și vor fi reînoite, vor primi cardurile de masă Gusto Pass cu noua înfățișare. Ce se înâmplă cu posesorii vechilor modele de carduri care nu expiră curând? Aceștia le vor putea folosi în continuare până la expirare, după care vor fi înlocuite cu cele noi.

Deși pare un pas mic, pentru noi, cei de la Sodexo, această schimbare la față a cardului de masă Gusto Pass reprezintă o piesă simplă dintr-un ansamblu complex de acțiuni. Acea piesă fără de care nu am fi putut vizualiza mai clar calea parcursă în toți anii și calibra mai bine acțiunile de viitor, asigurând în continuare servicii de înaltă calitate și siguranță, depășind cu succes provocările digitalizării.

Autor: Echipa editoriala Sodexo

Suntem o echipă de experți din diverse domenii. Contribuim la conținutului blogului Sodexo, ca să-ți oferim cele mai sigure informații și perspective, de la afaceri de succes – la vacanțe reușite. Colaborăm și cu specialiști externi ca să-ți putem oferi cel mai relevant conținut pe subiecte precum motivarea angajaților, wellbeing, digitalizare, legislație, finanțări, managementul banilor și tendințe în antreprenoriat.