Beneficii pentru angajati - avantaje pentru tine si compania ta
beneficii angajati cardurile sodexo

De ce merită să recomanzi beneficiile Sodexo?

Tot mai multe companii caută în ziua de astăzi soluții care să le optimizeze procesele interne, de la partea de salarizare și administrare a cheltuielilor, până la recompensarea angajaților și motivarea acestora. Beneficiile extra-salariale sunt gândite tocmai ca un instrument care aduce avantaje unui public larg: angajatorilor, angajaților, contabililor și comercianților deopotrivă.

Cunoști un angajator care nu acordă încă echipei sale beneficii extra-salariale de la Sodexo? Iată care sunt principalele motive pentru care merită să îi recomanzi să o facă:

1. Beneficiile extra-salariale pentru angajați sunt mai convenabile decât echivalentul în bani

Orice angajator își dorește să facă economii, însă ideal este ca acest lucru să nu se observe în interacțiunea cu angajații. De multe ori, și-ar dori să acorde prime, bonusuri sau chiar măriri de salariu, însă odată ce calculează cât i-ar costa acest lucru cu tot cu impozite, ajung să renunțe la idee. Beneficiile extra-salariale pentru angajați sunt un mod excelent de a oferi avantaje suplimentare, datorită facilităților fiscale de care beneficiază. 

De exemplu, un bonus de Crăciun în carduri Cadou Pass pentru 20 de angajați va costa compania cu 43% mai puțin față de aceeași sumă acordată în bani. Astfel, toată lumea este fericită: angajatorul are buget să își răsplătească toți oamenii din echipă, angajații se simt motivați, iar contabilul se bucură când observă că bugetul companiei nu e în scădere.

2. Beneficiile acordate angajaților pot fi utilizate în toată țara, pentru o gamă variată de produse și activități

Unele persoane cred că beneficiile extra-salariale acordate angajaților nu sunt utile, având prea puține posibilități de utilizare. Total eronat: în prezent există carduri de beneficii care se pliază pe aproape orice nevoie a utilizatorilor și pot fi folosite pe tot cuprinsul țării. De la carduri pentru activități culturale sau abonamente sportive și carduri de vacanță, excelente pentru petrecerea timpului liber într-un mod cât mai plăcut, până la carduri cadou sau de masă, angajatorii au de unde alege atunci când vor să își recompense oamenii din echipă.

Iată variantele de beneficii oferite de Sodexo angajaților:

  • Cardul de masă Gusto Pass - poate fi folosit în restaurante, cantine și diverse locuri de luat masa, supermarketuri, hipermarketuri și alte magazine cu produse alimentare.
  • Cardul Cadou Pass - e ideal pentru a cumpăra îmbrăcăminte și încălțăminte, electronice și electrocasnice, cărți, bijuterii, cosmetice, decorațiuni și mobilier
  • Cardul Cultura Pass - a fost gândit special pentru a ajuta angajații să se bucure din plin de timpul liber, putând fi folosit pentru a achita intrarea la film, teatru, concerte și alte spectacole, precum și în parcurile de distracții sau la diverse expoziții
  • Cardul de vacanță Turist Pass - este acceptat pentru plata pachetelor turistice, destinațiile fiind multiple. Un număr mare de hoteluri și pensiuni din România acceptă plata prin acest beneficiu, inclusiv agenții de turism
  • 7card - abonamentul destinat activităților sportive poate fi utilizat la foarte multe centre spa și săli de fitness, reprezentând cea mai convenabilă modalitate de a-ți relaxa corpul și mintea

3. Cardurile de beneficii pentru angajați sunt ușor de gestionat și de înregistrat în contabilitate

Față de variantele clasice, sub forma tichetelor tipărite, cardurile de beneficii pentru angajați simplifică foarte mult procesul de acordare. Astfel, în loc ca lunar sau ocazional angajatorul să primească de la Sodexo plicurile cu tichete, pe care să le distribuie manual fiecărui angajat, acesta își va eficientiza timpul oferindu-i fiecărei persoane câte un card. Cardurile se încarcă automat și rapid, iar soldul se verifică oricând în aplicația de mobil gratuită Card Sodexo

De asemenea, aceste beneficii oferite angajaților sub formă de card se înregistrează în contabilitate la fel de ușor ca tichetele tipărite, iar procesul de înregistrare este simplu și bine pus la punct.

Citește și: Cum crești eficiența angajaților tăi în 9 pași simpli  

4. Angajații se orientează către companiile care acordă beneficii extra-salariale

Orice angajator își dorește să aibă un brand puternic și să fie apreciat atât de oamenii care lucrează în compania sa, cât și de potențialii candidați. Dincolo de salariu, beneficiile pentru angajați sunt un criteriu important de departajare între companii, iar multe persoane care au de ales între diferite locuri de muncă îl vor prefera pe acela unde primesc avantaje precum asigurare medicală sau carduri de masă/cadou/de vacanță. 

De asemenea, angajații pot fi ușor motivați să muncească mai eficient și cu mai multă dăruire atunci când primesc ocazional o recompensă sub formă de beneficii.

Citește și: Angajator ideal în 7 pași simpli – cum să depășești așteptările angajaților

5. Sodexo are o rețea foarte extinsă de parteneri

Cu cât este mai mare numărul de parteneri al unei companii de beneficii extra-salariale, cu atât acestea pot fi utilizate în mai multe locații. Alegând Sodexo, angajatorii aleg cea mai extinsă rețea de magazine, unități turistice și centre de sport sau de recreereSe pot astfel asigura că angajații lor au acces la orice produs sau activitate și-ar dori, fără să fie nevoiți să își limiteze opțiunile.

Nu uita că dacă ne recomanzi un angajator care nu a mai oferit angajaților săi carduri și / sau tichete de masa, ai și tu de câștigat. Citește mai multe detalii despre regulamentul programului Recomandă și câștigă

Click me