La an nou, o nouă perspectivă - 7 lucruri pe care să ți le propui în 2020 - Sodexo Romania

La an nou, o nouă perspectivă – 7 lucruri pe care să ți le propui în 2020



Se spune că orice nou an este o șansă de a face schimbări în viață și de a te apropia mai mult de lucrurile pe care ți le dorești cu adevărat. Totuși, schimbarea trebuie să aibă la bază și un plan bine gândit, astfel încât să poată aduce rezultatele dorite. Iată în continuare șapte inițiative care vor contribui în 2020 la succesul afacerii tale:

1. Pune clientul pe primul loc, nu vânzarea

Profitul vine din rezultate, iar rezultatele vin din vânzări, însă atât timp cât vezi doar cifrele, nu vei ajunge să faci performanță. Propune-ți ca în noul an să îți cunoști și să îți înțelegi mai bine clienții, astfel încât să le identifici nevoile și să le poți oferi produsele potrivite. De multe ori se întâmplă ca un produs bun să nu fie un succes pe piață tocmai din cauză că persoanele care îl comercializează nu recurg la studii, care sa îi ajute să își înțeleagă clienții, nu au o strategie de comunicare și nu gândesc beneficiile produsului din punctul de vedere al consumatorului.

2. Inovează constant și încearcă lucruri noi

Profitul vine din rezultate, iar rezultatele vin din vânzări, însă atât timp cât vezi doar cifrele, nu vei ajunge să faci performanță. Propune-ți ca în noul an să îți cunoști și să îți înțelegi mai bine clienții, astfel încât să le identifici nevoile și să le poți oferi produsele potrivite. De multe ori se întâmplă ca un produs bun să nu fie un succes pe piață tocmai din cauză că persoanele care îl comercializează nu recurg la studii, care sa îi ajute să își înțeleagă clienții, nu au o strategie de comunicare și nu gândesc beneficiile produsului din punctul de vedere al consumatorului.

3. Investește în echipa ta

Nu uita că fără oamenii potriviți nu poți obține rezultatele dorite. Indiferent de cât de bine ar funcționa o companie, dacă angajații își pierd motivația și entuziasmul, vânzările vor începe să scadă, iar reclamațiile clienților se vor ține lanț. Nu ignora acest aspect și asigură-te că faci tot ce-ți stă în putință pentru a-ți păstra angajații fericiți și mulțumiți. Acordă-le salarii competitive și pachete de beneficii extrasalariale, respectă-le timpul liber și ascultă-le părerile. Vei obține astfel nu doar rezultate mai bune, ci și o rată mai mică a demisiilor.

4. Asigură-te că oferi produse și servicii de calitate superioară

Testează frecvent produsele și serviciile pe care le oferi clienților și nu face compromisuri din punct de vedere al calității. De la produsul achiziționat până la atitudinea reprezentanților companiei, totul ar trebui să fie impecabil, pentru ca fiecare client să se poată bucura de o experiență de cumpărare ireproșabilă. Calitatea îți va aduce și mai mulți clienți, întrucât reputația ta va fi consolidată în piață, transformându-te într-un exemplu bun de urmat.

5. Delimitează-te de concurență

Gândește-te la o stradă plină de magazine cu produse asemănătoare: din care vei alege să cumperi? Cel mai probabil din acela aflat mai aproape de tine. Dar dacă unul dintre magazine ar avea angajați mai amabili și mai veseli, un program de fidelitate pentru cumpărători sau un produs cu funcții diferite față de celelalte? Cu siguranță ți-ar atrage atenția și te-ar convinge să îl alegi. Aplică același principiu și când vine vorba de afacerea ta și atrage-ți clienții cu un detaliu care să te diferențieze de competiție.

6. Fii deschis la sugestii

Nu refuza feedback-ul, fie că vine de la clienți, angajați, familie sau prieteni. Ascultă părerile, chiar și pe cele care nu se potrivesc cu ale tale, și ia în calcul faptul că le-ai putea pune în practică. Dintr-o simplă sugestie poți obține simplificarea unui proces intern sau îmbunătățirea unui produs - de ce să nu profiți din plin de faptul că unele persoane alocă timp și efort pentru a te ajuta să fii mai bun?

7. Bucură-te de rezultate

Ține minte să sărbătorești succesul și să te bucuri de rezultatele obținute, pentru că orice realizare este un motiv de a merge mai departe cu forțe proaspete. Sărbătorește reușitele alături de echipa ta, pentru că angajații sunt o parte importantă a succesului companiei, iar munca lor merită recunoscută și răsplătită. Spune cât mai des “Mulțumesc!” și “Bravo!”, atunci când e cazul.

Răsplătește-ți echipa cu cele mai populare beneficii extrasalariale din România. Oferă cardul de masă Gusto Pass!

Browser-ul tau este vechi.

Actualizeaza-ti browser-ul pentru a putea vedea aceasta pagina corespunzator. Actualizeaza browserul acum.

×