Promovare hotel: prin ce metode ajungi în topul celor mai apreciate hoteluri? - Sodexo Romania

Promovare hotel: prin ce metode ajungi în topul celor mai apreciate hoteluri?

Să deții sau să administrezi un hotel nu este nicidecum un lucru simplu. Zilnic ai de verificat o multitudine de detalii, iar succesul afacerii depinde de cât de bine reușești să organizezi totul, de la rezervări și oferte până la condiții de cazare sau extra-servicii oferite.   Dacă îți dorești să îți promovezi hotelul cât mai eficient și să ajungi un nume cunoscut în domeniul ospitalității, urmează pașii de mai jos și vei observa cu siguranță rezultatele.  

Asigură condiții de cazare impecabile

  Prima regulă a oricărui hotel care se respectă este ca acesta să ofere clienților curățenie desăvârșită, atât în camere, cât și în restul clădirii. Indiferent de numărul de stele și de designul camerelor, curățenia și ordinea sunt detalii esențiale. Clienții vor sancționa un hotel unde găsesc praf, pete sau mobilier rupt, iar pozele cu astfel de dovezi de neglijență pot ajunge rapid pe internet, afectându-ți reputația. Mai degrabă investești buget pentru a angaja mai multe cameriste sau muți mai târziu check-in-ul, decât să lași clienților tăi o impresie proastă.    

Pune accent pe extra-servicii

  Unii călători consideră că extra-serviciile oferite de hotelul în care se cazează nu sunt foarte importante, mergând pe ideea că au nevoie doar de un loc în care să doarmă. Totuși, dacă dorești să ajungi în topul celor mai apreciate hoteluri, trebuie să te asiguri că răspunzi oricăror exigențe și că anticipezi nevoile oaspeților tăi. Iată câteva servicii suplimentare pe care le poți adăuga pentru a oferi clienților un sejur perfect: room service, posibilitatea spălării și călcării hainelor, minitruse de cosmetice oferite cadou la sosire, tur al orașului, transport la/de la gară sau aeroport, transportul bagajelor în cameră, buchete de flori sau sticlă de vin/șampanie în cameră.     

Comunică frecvent cu clienții și foștii clienți

  Apropie-te de oaspeții tăi păstrând o comunicare deschisă cu aceștia. Roagă-i să îți ofere feedback de fiecare dată când au ceva de spus și să semnaleze orice nemulțumire. Oferă-te să le pui la dispoziție hărți ale orașului sau detalii legate de locurile unde pot ieși și obiectivele pe care le pot vizita. Întreabă-i cum se simt în hotel și solicită-le o adresă de e-mail pe care să le trimiți ocazional noutăți și oferte - nu uita de termenii GDPR când colectezi adresele.    

Stai cu ochii pe concurență

  Ca în orice alt domeniu, este bine să monitorizezi constant ce face competiția, astfel încât să nu rămâi în urmă cu ofertele sau serviciile și să reușești mereu să vii cu ceva în plus. Poți merge din când în când să te cazezi chiar tu la hotelurile principalilor concurenți pentru a observa ce servicii le pun aceștia la dispoziție clienților și care este atitudinea angajaților.    

Promovează hotelul online și verifică opiniile celor ce ți-au fost clienți

  Mediul online este cel mai bun loc în care te poți promova ca hotel. În primul rând îți trebuie un site bine pus la punct, cu poze de calitate, filmări din interiorul hotelului și cât mai multe detalii legate de facilități. Clienții ar trebui să își poată rezerva ușor o cameră prin intermediul website-ului, pentru că tot mai multe persoane aleg să își facă rezervările online. Nu uita de paginile de facebook și instagram, unde e bine să ai o persoană care să răspundă prompt și politicos comentariilor și sugestiilor. Dacă vrei să fii cât mai vizibil pe internet, poți încheia și parteneriate cu platforme precum booking, agoda, expedia sau tripadvisor, prin care clienții pot face rezervări rapid și unde foarte multe persoane intră să verifice înainte de a rezerva comentariile legate de fiecare hotel.

Asigură-te că ai o echipă bine pregătită, pe care te poți oricând baza

  O echipă de profesioniști este esențială pentru bunul mers al unui hotel. Vrei să devii o unitate de cazare de top? Oamenii care interacționează cu clienții trebuie să aibă o atitudine ireproșabilă. De la cameriste până la recepționeri, toți ar trebui să trateze clientul cu respect, amabilitate și empatie, oferindu-i o experiență de neuitat și făcându-l să se simtă în largul lui. E important, de asemenea, ca managerul hotelului să fie bine organizat și să fie capabil de a lua decizii rapide în orice situație.    

Gândește-te la oferte și pachete care să atragă clienții

  Nu ezita să recurgi și la discounturi pentru a atrage și fideliza clienții. Acordă reduceri de genul o noapte gratuită pentru trei nopți rezervate sau discount 50% pentru copii. Poți să oferi pachete speciale în perioada sărbătorilor sau poți realiza campanii de reduceri la cazare în extra-sezon, astfel încât să nu ai niciodată hotelul gol.    

Oferă metode noi și flexibile de plată a sejurului

  În afară de plata cash sau cu cardul, acordă-le clienților și alte variante de a-și achita sejurul. Tot mai multe companii private și de stat au început să ofere angajaților carduri și tichete de vacanță, prin care aceștia își pot achiziționa servicii de cazare, transport și masă. Asigură-te că accepți și tu plata cu beneficii extra-salariale, pentru a-ți crește vizibilitatea și popularitatea.    Devino acum partener Sodexo și vei atrage mai mulți clienți!
Browser-ul tau este vechi.

Actualizeaza-ti browser-ul pentru a putea vedea aceasta pagina corespunzator. Actualizeaza browserul acum.

×