Tendinte ce te vor ajuta sa atragi clientii in 2020. Sodexo

Tendinte ce te vor ajuta sa atragi clientii in 2020

Îți dorești ca noul an să îți aducă belșug, iar vânzările afacerii tale să crească tot mai mult? Primul aspect pe care trebuie să îl iei în calcul ține de relația pe care o creezi cu clienții, aceștia fiind cel mai important element al ecuației succesului. Află în continuare ce obiceiuri să adopți în 2020, astfel încât să ai clienți din ce în ce mai mulțumiți și vânzări din ce în ce mai mari:

Cunoaște-ți mai bine clienții

Vrei să te apropii de clienții tăi și să îi faci să se simtă puși pe primul loc? E momentul să îi cunoști cu adevărat, pentru a putea înțelege obiceiurile lor de consum. Pentru asta, va fi nevoie să creezi un profil al celor care îți frecventează magazinul, restaurantul sau hotelul, astfel încât să știi ce anume ai de îmbunătățit și ce poți oferi în plus pentru a-ți fideliza clienții.

Alcătuiește profilul răspunzând la câteva întrebări importante:

- Ce nevoi de bază au clienții, de ce apelează la tine? - Ce îi atrage cel mai mult, prețul sau calitatea? - Pentru ce te aleg pe tine, dintre toți cei care oferă servicii similare? - Cum ai putea să răspunzi și mai bine nevoilor lor? Ce extra-servicii crezi că ar aprecia? - De unde se informează clienții tăi, ce îi convinge să aleagă un anumit produs sau serviciu?

Oferă servicii online

Mediul online a câștigat tot mai mult teren în ultimii ani, fiind o variantă simplă și rapidă de a achiziționa serviciile și produsele dorite. Profită și tu de acest lucru și asigură-te că pui la dispoziția clienților metode facile de a face achiziția pe internet. De exemplu, dacă ai un hotel sau o pensiune, ar trebui ca orice client interesat de un sejur să poată rezerva camera online, fără a mai fi nevoit să te apeleze.

În cazul unui restaurant, pe lângă rezervarea unei mese, poți adăuga și o funcție pentru selectarea meniului preferat sau poți alege să oferi și opțiunea de livrare. Dacă deții un magazin, poți crea un website pentru vânzări, sau îți poți promova produsele pe o varietate de platforme online.

Adaptează pagina site-ului pentru mobil

Studiile arată că utilizatorii de internet preferă să acceseze site-urile preferate direct de pe telefonul mobil. Ține cont de acest aspect și optimizează-ți site-ul pentru mobil, astfel încât clienții tăi să nu aibă nicio problemă cu vizualizarea conținutului pe smartphone.

Devino activ în social media

Un nou an, o nouă ocazie de a comunica mai mult cu persoanele interesate de produsele și serviciile tale. Propune-ți ca în 2020 să acorzi mai multă atenție nu doar site-ului afacerii tale, ci și paginilor de Facebook și Instagram. Adaugă cât mai des poze și statusuri, răspunde fiecărui comentariu și actualizează ofertele speciale pe care le pui la dispoziția clienților.

Oferă chiar și sfaturi de expertiză în domeniu, iar pagina ta va deveni mult mai populară și mai apreciată.

Pune accent pe loializare și personalizarea serviciilor

Fidelizează-ți clienții prin servicii și oferte personalizate, care să te diferențieze ușor de concurență: anunță-i cu prioritate atunci când ai o promoție de care s-ar putea bucura, acordă-le carduri de loialitate, prin care să beneficieze de reduceri, și gândește-te la un extra serviciu, pe care competitorii tăi nu îl oferă în prezent.

Vrei să îți fie mai ușor sa iți ții clienții la curent cu ofertele speciale? E momentul să te alături rețelei de parteneri Sodexo și să beneficiezi de o mai mare vizibilitate în rândul clienților!

Devino partenerul nostru și te ajutăm să intri pe harta celor mai populari comercianți!

Vreau Oferta