Este mult mai simplu să-ți motivezi angajații cu oferta noastră: semnezi rapid online eContractPass și oferi angajaților tăi motivare și stare de bine.
Gusto Pass card ofera mai multa putere de cumparare angajatului, la un cost al companiei mai redus decat daca salariatului i s-ar oferi aceeasi suma in bani.
Tichetele de masa electronice Gusto Pass se bucura de acelasi sistem fiscal precum cele clasice, tiparite, insemnand 100% deductibilitate si exceptare de la plata taxelor salariale pentru sumele acordate.
Responsabilitatea incarcarii pe carduri a sumelor aferente numarului de zile lucrate de angajati este a companiei Sodexo, asadar timpul dedicat administrarii se scurteaza.
Asta inseamna ca angajatul achita cumparaturile in limita sumei disponibile pe card, fara a face calcule raportate la valoarea unui tichet de masa electronic.
Aplici pentru cardul de masa Gusto Pass.
Primesti oferta instant, in aceeasi pagina.
Semnezi online oferta si, ulterior, primesti contractul tau pe e-mail.
Comanzi cardurile si incarci sumele.
Aplici pentru cardul de masa Gusto Pass.
Primesti oferta instant, in aceeasi pagina.
Semnezi online oferta si, ulterior, primesti contractul tau pe e-mail.
Comanzi cardurile si incarci sumele.
Avem o retea vasta de parteneri, in toata tara, care accepta plata cu tichetele si cardurile Sodexo. Ii poti gasi direct pe harta, aici.
Sunt trei pasi simpli de parcurs de la semnarea contractului pana in momentul in care angajatii tai pot sa se bucure de extra grija din partea ta pentru ei. Asadar, vezi mai jos cei trei pasi:
Pasul 1
Semnezi contractul online si creezi cont pe platforma de comenzi online Interaktiv.
Pasul 2
Din contul tau Interaktiv tocmai creat, plasezi comanda de carduri pentru angajatii tai (acestea ajung pana in 7 zile lucratoare).
Pasul 3
Incarci lunar cardurile, iar angajatii tai pot utiliza suma incarcata in aceeasi zi cu incarcarea lor.
Factura de incarcare a cardurilor cu valoarea nominala va fi platita in avans, iar factura pentru servicii operationale se emite la sfarsitul lunii.
• cresti motivatia angajatilor si le sporesti fidelitatea
• elimini cheltuielile administrative legate de alegerea, achizitionarea, impachetarea si depozitarea cadourilor clasice
Cardurile de tichete Cadou Pass reprezinta un beneficiu extra-salarial pentru care nu se aplica impozitul pe venit de 10%. Acestea nu intra nici in baza de calcul a contributiilor sociale, in conditiile in care valoarea tichetelor/bonurilor cadou pe card nu depaseste suma de 300 de lei pentru fiecare angajat si/sau copil minor al angajatului.
Tichetele cadou pe card oferite pentru cheltuieli sociale au ramas deductibile în limita a 5 % din cheltuielile cu salarii, cu obligația de a stabili în regulamentul intern/contractul colectiv de munca sumele care se acorda.
Cardurile cadou Sodexo pot fi folosite pentru a achizitiona din magazine o gama variata de servicii si produse nealimentare. In plus, acestea sunt folosite inclusiv in industria HoReCa.
Disclaimer: Acesta este un serviciu de informare asigurat de echipa Sodexo. Continutul acestui material nu reprezinta consultanta juridica sau fiscala. Va recomandam sa solicitati opinia unui specialist inainte de a lua sau a implementa decizii pe baza informatiei regasite in aceasta comunicare.
Noi iti oferim siguranta si predictibilitate printr-un cost fix lunar, iar tu decizi suma nominala pe care o oferi angajatilor tai pe cardurile Sodexo.
- Emiterea cardurilor
- Transportul cardurilor pana la sediul companiei tale
- Servicii operationale si asistenta continua atat pentru tine, cat si pentru angajatii tai
Aplici pentru cardul de masa Gusto Pass.
Primesti oferta instant, in aceeasi pagina.
Semnezi online oferta si, ulterior, primesti contractul tau pe e-mail.
Comanzi cardurile si incarci sumele.
Aplici pentru cardul de masa Gusto Pass.
Primesti oferta instant, in aceeasi pagina.
Semnezi online oferta si, ulterior, primesti contractul tau pe e-mail.
Comanzi cardurile si incarci sumele.
Avem o retea vasta de parteneri, in toata tara, care accepta plata cu tichetele si cardurile Sodexo. Ii poti gasi direct pe harta, aici.
Sunt trei pasi simpli de parcurs de la semnarea contractului pana in momentul in care angajatii tai pot sa se bucure de extra grija din partea ta pentru ei. Asadar, vezi mai jos cei trei pasi:
Pasul 1
Semnezi contractul online si creezi cont pe platforma de comenzi online Interaktiv.
Pasul 2
Din contul tau Interaktiv tocmai creat, plasezi comanda de carduri pentru angajatii tai (acestea ajung pana in 7 zile lucratoare).
Pasul 3
Incarci lunar cardurile, iar angajatii tai pot utiliza suma incarcata in aceeasi zi cu incarcarea lor.
Factura de incarcare a cardurilor cu valoarea nominala va fi platita in avans, iar factura pentru servicii operationale se emite la sfarsitul lunii.