Facturi si comisioane

In cazul in care nu platesti facturile pana la data scadenta, Sodexo poate recurge la blocarea accesului societății pe care o reprezinti la rețeaua de afiliere prin inactivarea MID-ului/terminalelor POS din locatia ta. Astfel, clientii care detin carduri Sodexo nu le vor mai putea folosi in locatiile tale, iar tranzactiile vor fi refuzate cu motivul „comerciant invalid”.

Pentru a reactiva MID-ului/terminalelor POS, efectueaza plata si in 24 de ore MID-urile terminalelor POS vor fi activate.

Sodexo emite o factura pe care trebuie sa o achiti pana la data scadenta. Data emiterii si data scadentei sunt detalii incluse in contractul de afiliere.

Factura Sodexo este trimisa pe e-mail responsabilului de contract si responsabilului de contul Interaktiv in momentul emiterii. Aditional ai access la facturile tale in platforma Interaktiv.
Intra in contul tau Interaktiv si aceseaza rubrica Facturi. Alegeti serviciul si perioada, bifati casuta „Arata doar facturi neachitate” si apasati butonul „Cauta”.
Pentru vizualizare si listare a facturilor, bifati in casuta din ultima coloana a tabelului „Selecteaza tot” si apasati butonul de mai sus „Genereaza copie factura”. Documentele se vor deschide in format PDF.

Nu exista situatii in care sa nu platim la timp, atat timp cat totul este conform. Verificati data receptionarii tichetelor de catre noi.
Termenul de plata se masoara incepand cu ziua urmatoare primirii tichetelor.
Daca s-a schimbat contul bancar in care incasati contravaloarea tichetelor, va rugam sa ne informati si sa ne trimiteti pe mail copie dupa extrasul de cont, din care sa reiasa contul nou, pe adresa de mail : comerciant.ro@sodexo.com