Cu ce putem să te ajutăm?

Ai o întrebare sau dorești informații suplimentare? Spune-ne mai multe despre tine că să îți putem oferi soluția potrivită.

Product

Ce este proxy ID?

Proxy ID se referă la secvență de 12 cifre aflată pe spatele cardului tău Pluxee.

Android – Am plătit cu Pluxee Pay dar mi-a luat banii de pe alt card.

Dacă mai ai o altă aplicație de mobile payment instalată pe telefon și este setată că default, înainte de a face plata cu PluxeePay trebuie să deschizi aplicația. Este necesar să te asiguri și de setările din telefonul tău – de la opțiunea „Atingeți și plătiți” din meniul NFC trebuie să alegi „Utilizați aplicația deschisă în locul…(aici va apărea numele aplicației setată că default).

Cum aflu PIN-ul cardului Pluxee?

Dacă ai telefon cu sistem de operare Android și ai activat deja plata cu mobilul, pentru care ai setat o parolă și ai permis autentificarea cu datele biometrice, trebuie doar să accesezi opțiunea Afișează codul PIN al cardului meu din meniul Setări (stânga sus) și acesta va apărea pe ecran imediat după autentificare.

Dacă nu ai activat plata cu mobilul, va trebui să urmezi pașii de mai jos:

  1. Alege opțiunea Activează Pluxee Pay.

  2. Dacă ești la prima activare, setează o parolă din 5 cifre pe care o vei utiliza la plățile cu mobilul.

  3. Finalizează procesul, confirmând prin butonul Înrolează acest card.

Poți de asemenea să ne suni, la numărul de telefon 021 207 2727. Ți se va cere să introduci numărul cardului aflat pe spatele acestuia, cât și ultimele patru cifre ale CNP-ului tău.

Dacă ai telefon cu sistem de operare iOS, va trebui inițial să setezi autentificarea ta cu o parolă din 5 cifre (pe care o poți asocia cu datele tale biometrice). Așadar, trebuie doar să accesezi opțiunea Afișează codul PIN al cardului meu din meniul Setări (stânga sus) și să urmezi pașii simpli pentru setarea parolei pe care o vei folosi de fiecare dată când vei verifică PIN-ul cardului tău.

Cum creez cont?

Pentru a crea cont în aplicația Pluxee, descarcă aplicația din Google Play sau App Store și urmează pașii de mai jos:

  1. Apasă pe “Intră în cont și vizualizează soldul”

  2. Introdu adresa ta de e-mail și confirmă

  3. Parcurge instrucțiunile care ți se vor afișa pe ecran

  4. La ultimul pas, introdu CNP-ul și proxy ID-ul*

Felicitări, tocmai ce ți-ai creat cont în aplicația Pluxee!

*Proxy ID se referă la secvență de 12 cifre aflată pe spatele cardului tău Pluxee

Dacă ai primit cardul începând cu luna august 2021, în câmpul proxy ID te rugăm să introduci ultimele 8 cifre ale secvenței de pe spatele cardului.

Dacă ai primit cardul anterior lunii august 2021, în câmpul proxy ID te rugăm să introduci toate cele 12 cifre ale secvenței de pe spatele cardului.

În cazul în care întâmpini probleme în procesul de creare a contului, te rugăm să ne scrii la formularcontact.ro@sodexo.com.

Android - Cum fac plata cu telefonul?

Pentru a efectua plăti cu PluxeePay trebuie doar să ai funcția NFC activă și să apropii telefonul de terminalul POS. Dacă plata ta depășește 100 RON, va trebui să folosești amprenta sau PIN-ul din 5 cifre setat la momentul inrolarii cardului în portofelul digital.

Android – Cum descarc aplicația?

Poți descarcă aplicația PluxeePay din GooglePlay. Trebuie să te asiguri că ai descărcată și aplicația Pluxee și ai cont înregistrat.

Android – Cum înrolez cardul?

Din aplicația Pluxee, urmează pașii de mai jos:

  1. Accesează meniul Portofel și apasă iconiță din stânga sus;

  2. Selectează opțiunea „Permite plata cu telefonul” iar în următorul ecran, apasă butonul „Activează Pluxee Pay”

  3. Setează un cod de securitate pe care îl vei utiliza la plățile cu Pluxee Pay de peste 100 RON; Dacă dorești, la următorul pas poți să optezi și pentru autorizarea cu amprenta;

  4. Finalizează procesul apăsând butonul „Înrolează acest card”

Cum mă loghez în aplicația mobilă?

Pentru a te loga în aplicația Pluxee, urmează pașii de mai jos:

  • Deschide aplicația și accesează opțiunea „Intră în cont și vizualizează soldul”;

  • Introdu adresa de e-mail utilizată la crearea contului.

  • Introdu parolă. Dacă nu mai știi parolă, o poți schimbă din opțiunea „Ai uitat parolă?”.

  • Apasă butonul „Intră în cont”

Cum pot bloca cardul? Dar în cazul altor situații: pierdere/deterioare? – Social Plus

Pentru blocarea unui card sau pentru alte informații, ne poți contacta la numărul de telefon 021 204 46 64.

Cum plătesc cu telefonul mobil

Android

Poți descarcă aplicația Pluxee din Google Store, îți creezi cont și îți inrolezi cardul pentru plata cu mobilul accesând butonul „Pay” din partea de jos a ecranului.

Cum pot afla codul PIN? – Social Plus

Pentru aflarea codului PIN, poți accesa aplicația Pluxee. În cazul în care ai solicitat livrarea fizică a codului PIN, termenul de livrare poate dura până la 60 de zile.

Cum schimb parola?

În cazul în care nu mai cunoști parolă, ai posibilitatea să o resetezi direct din pagină de logare în aplicație, urmând pașii de mai jos:

  1. Apasă butonul “Am uitat parolă” și scrie adresa de e-mail de la înregistrarea contului.

  2. Apoi apasă butonul “Confirmă”.

După parcurgerea pașilor de mai sus, vei primi pe adresa ta de e-mail un link pentru schimbarea parolei. Dacă cunoști parolă actuală o poți modifică din meniul Securitate, secțiunea „Schimbă parolă”. Trebuie doar să introduci parolă actuală, nouă parolă dorită, și apasă butonul „Alege nouă parolă”.

Cum schimb numărul de telefon?

Poți schimbă numărul de telefon direct din aplicația Pluxee, urmând pașii de mai jos:

  1. Accesează setările tale din aplicație (iconiță stânga sus care conține inițialele tale, în pagină principala din aplicație);

  2. Accesează secțiunea „Profilul meu”;

  3. Editează numărul de telefon și apasă butonul „Schimbă”

Cum vă pot contacta?

Poți să ne trimiți un mesaj, direct din aplicația Pluxee, urmând pașii de mai jos:

  1. Accesează setările tale din aplicație (iconiță stânga sus care conține inițialele tale, în pagină principala din aplicație);

  2. Selectează opțiunea „Obține ajutor”;

  3. Navighează prin întrebările frecvente și vezi dacă găseșți răspunsul la întrebarea ta;

  4. Dacă nu ai reușit să găseșți răspunsul dorit, apasă butonul „Răspunsul nu ti-a fost de ajutor? Contactează-ne” și scrie mesajul tău.

De asemenea, ne poți contacta telefonic, la numărul de pe spatele cardului.

Cum șterg cardul de la fostul angajator?

Dacă ai un card pe care dorești să nu-l mai vizualizezi în aplicație, poți să-l ascunzi, urmând pașii de mai jos:

  1. Deschide aplicația Pluxee;

  2. Accesează meniul Portofel;

  3. Selectează cardul pe care dorești să-l ascunzi, apasă pe iconiță din colțul stânga sus , și alege opțiunea „Ascunde acest card”;

Cum știu cât mai am disponibil pe card?

Angajații pot află suma disponibilă pe card  instaland aplicația de mobil gratuită Pluxee România sau apelând linia telefonică dedicată, care este înscrisă pe spatele cardului.

iOS – Am încercat să plătesc cu telefonul și nu funcționează.

Pot fi mai multe motive pentru care tranzacția ta a fost respinsă. Te rog să verifici motivul respingerii tranzacției de pe chitanță eliberată de POS.

iOS – Cum înrolez cardul?

Din aplicația Pluxee:

  1. Accesează meniul Portofel și apasă iconiță din stânga sus;

  2. Selectează opțiunea „Adăugați în Apple Wallet”;

  3. Urmează pașii din Apple Pay;

iOS – Primesc mesaj să contactez emitentul. Ce fac?

Ai primit acest mesaj la înrolarea cardului în aplicație? Înainte de a ne contacta telefonic, te rog să te asiguri că ai cardul activ.

Android – Nu pot să plătesc cu telefonul.

Pot fi mai multe motive pentru care nu poți efectua plata cu PluxeePay. Înainte de efectuarea plății, te rog să te asiguri că ai funcția NFC activă. Dacă suma tranzacției depășește 100 RON, trebuie să foloseșți opțiunea „Pregătește plata” și să autorizezi cu codul de securitate din 5 cifre, sau cu amprenta. De asemenea, dacă mai ai o aplicație de mobile payment instalată pe telefon și este setată că default, asigura-te că nu ti s-au retras banii de pe alt card. În cazul asta, trebuie să deschizi aplicația înainte de a plăti.