Cu ce putem să te ajutăm?
Ai o întrebare sau dorești informații suplimentare? Spune-ne mai multe despre tine că să îți putem oferi soluția potrivită.
Am introdus codul PIN greșit și am blocat cardul.
Accesează portalul web https://app.sodexo.ro/mysodexo/wallet, și apasă butonul „Deblocare PIN”. Vei putea efectua din nou tranzacții imediat după deblocarea cardului.
Daca am vouchere expirate, le pot trimite inapoi sa fie schimbate?
Voucherele (Pluxee Viva, Pluxee Social - Tichete sociale de grădiniță) nu pot fi înlocuite decât în perioada de valabilitate a acestora, în cazul unor defecte sau deteriorări.
Ce este proxy ID?
Proxy ID se referă la secvență de 12 cifre aflată pe spatele cardului tău Pluxee.
Ce fac daca mi s-au luat banii dar nu mai am bonul de la casa?
Te rog să ne transmiți, prin formularul de contact din aplicația Pluxee sau de pe site-ul www.sodexo.ro, detaliile tranzacției (dată, valoarea tranzacției și locația) împreună cu codul proxy al cardului Pluxee. Dacă ai achitat produsele prin altă modalitate, ne este de folos și dovadă că ai plătit cash sau cu card bancar.
Îți recomandăm totuși să aștepți 24 de ore înainte de a ne sesiza situația, deoarece este posibil că sumele să fie deblocate automat în acest termen.
Android – Am plătit cu Pluxee Pay dar mi-a luat banii de pe alt card.
Dacă mai ai o altă aplicație de mobile payment instalată pe telefon și este setată că default, înainte de a face plata cu PluxeePay trebuie să deschizi aplicația. Este necesar să te asiguri și de setările din telefonul tău – de la opțiunea „Atingeți și plătiți” din meniul NFC trebuie să alegi „Utilizați aplicația deschisă în locul…(aici va apărea numele aplicației setată că default).
Ce pot sa cumpar cu cardul Pluxee?
Poți face cumpărături la o gama largă de unități partenere Pluxee, în funcție de tipul de card pe care îl deții. Cu cardul de masă poți cumpără produse alimentare de la supermarketuri sau restaurante, cu cardul Cadou poți achiziționa o gama variată de servicii și produse nealimentare – poate fi utilizat inclusiv în industra HoReCa, iar cu cardul de vacanță Turist poți să achiziționezi pachete turistice (pe lângă cazare, pot include și transport, masă sau servicii de agement). Te așteptăm să verifici întreagă lista a unităților partenere, în funcție de tipul de card deținut, în aplicația Pluxee România, secțiunea „Harta”.
Card pierdut sau cod PIN uitat de angajat?
Din când în când, este posibil că unii dintre angajații tăi să aibă diverse solicitări, cum ar fi înlocuirea unui card pierdut sau care a fost furat, înlocuirea unui cod PIN uitat etc. Aceste situații necesită parcurgerea procedurilor corespunzătoare și pot aduce costuri adiționale, despre care poți află mai multe întrebând unul dintre consultanții noștri. Codul PIN poate fi aflat din aplicația Pluxee, care se instalează gratuit.
Ce pot cumpara cu acest card? – Social Plus
Cardul Social Plus are drept scop acoperirea unor cheltuieli pentru hrană ce asigura traiul zilnic, pentru achiziționarea de produse alimentare și/sau pentru asigurarea de mese calde, la unitățile afiliate Pluxee. Utilizarea cardului pentru achiziționarea de alte produse decât cele menționate mai sus, constituie contravenție și se sancționează conform legilor în vigoare.
Cum aflu PIN-ul cardului Pluxee?
Dacă ai telefon cu sistem de operare Android și ai activat deja plata cu mobilul, pentru care ai setat o parolă și ai permis autentificarea cu datele biometrice, trebuie doar să accesezi opțiunea Afișează codul PIN al cardului meu din meniul Setări (stânga sus) și acesta va apărea pe ecran imediat după autentificare.
Dacă nu ai activat plata cu mobilul, va trebui să urmezi pașii de mai jos:
-
Alege opțiunea Activează Pluxee Pay.
-
Dacă ești la prima activare, setează o parolă din 5 cifre pe care o vei utiliza la plățile cu mobilul.
-
Finalizează procesul, confirmând prin butonul Înrolează acest card.
Poți de asemenea să ne suni, la numărul de telefon 021 207 2727. Ți se va cere să introduci numărul cardului aflat pe spatele acestuia, cât și ultimele patru cifre ale CNP-ului tău.
Dacă ai telefon cu sistem de operare iOS, va trebui inițial să setezi autentificarea ta cu o parolă din 5 cifre (pe care o poți asocia cu datele tale biometrice). Așadar, trebuie doar să accesezi opțiunea Afișează codul PIN al cardului meu din meniul Setări (stânga sus) și să urmezi pașii simpli pentru setarea parolei pe care o vei folosi de fiecare dată când vei verifică PIN-ul cardului tău.
Cum blochez cardul?
Dacă ai pierdut cardul sau ți-a fost furat, poți să-l blochezi direct din aplicația Pluxee, urmând pașii de mai jos:
-
Logheaza-te în aplicația Pluxee, dacă nu ești deja logat;
-
Accesează meniul Portofel;
-
Selectează cardul pe care dorești să-l blochezi, apasă pe iconiță din colțul stânga sus , și alege opțiunea „Blochează temporar acest card”;
Cardul va fi blocat temporar. Deblocarea cardului o poți face tot din același meniu.
Dacă nu poți accesa aplicația Pluxee, ne poți contacta la numărul de pe spatele cardului.
Care este diferența dintre tichetele de masă și tichetele cadou?
Tichetele electronice cadou reprezintă un beneficiu extrasalarial care se acordă cu ocazia sărbătorilor pentru alegerea unui cadou, în timp ce tichetele de masă electroice se pot acordă lunar și au drept scop încurajarea angajaților să mănânce la prânz în fiecare zi.
Tichetelor cadou pot fi folosite pentru achizionarea unei game variate de produse, de la electronice și produse IT, la bijuterii sau servicii HoReCa. Tichetele de masă pot fi utilizate doar pentru achiziționarea de alimente sau pentru a mânca la prânz/a servi masă.
Cum aflu soldul cardului?
De fiecare dată când dorești să verifici soldul cardului tău sau istoricul tranzacțiilor, accesează contul tău Pluxee, unde poți urmări soldul și ultimele tranzacții în timp real.
La fiecare încărcare, vei primi SMS pe numărul de telefon mobil comunicat de angajator sau ales la crearea contului tău Pluxee.
Nu vrei să folosești aplicația Pluxee? Atunci poți să suni la numărul de pe spatele cardului tău și să afli soldul acestuia.
Cum afli suma disponibilă? – Edu Pass Card
Pentru aflarea sumei de bani disponibilă pe card, te rugăm să suni la numărul de pe spatele cardului.
Cum creez cont?
Pentru a crea cont în aplicația Pluxee, descarcă aplicația din Google Play sau App Store și urmează pașii de mai jos:
-
Apasă pe “Intră în cont și vizualizează soldul”
-
Introdu adresa ta de e-mail și confirmă
-
Parcurge instrucțiunile care ți se vor afișa pe ecran
-
La ultimul pas, introdu CNP-ul și proxy ID-ul*
Felicitări, tocmai ce ți-ai creat cont în aplicația Pluxee!
*Proxy ID se referă la secvență de 12 cifre aflată pe spatele cardului tău Pluxee
Dacă ai primit cardul începând cu luna august 2021, în câmpul proxy ID te rugăm să introduci ultimele 8 cifre ale secvenței de pe spatele cardului.
Dacă ai primit cardul anterior lunii august 2021, în câmpul proxy ID te rugăm să introduci toate cele 12 cifre ale secvenței de pe spatele cardului.
În cazul în care întâmpini probleme în procesul de creare a contului, te rugăm să ne scrii la formularcontact.ro@sodexo.com.
Android - Cum fac plata cu telefonul?
Pentru a efectua plăti cu PluxeePay trebuie doar să ai funcția NFC activă și să apropii telefonul de terminalul POS. Dacă plata ta depășește 100 RON, va trebui să folosești amprenta sau PIN-ul din 5 cifre setat la momentul inrolarii cardului în portofelul digital.
Care este suma disponibilă pe card? – Social Plus
Pentru aflarea sumei disponibile pe card, fă-ți un cont gratuit în aplicația Pluxee România, disponibilă în Google Play sau App Store.
Poți de asemenea să afli suma disponibilă din meniul interactiv, sunând la numărul de pe spatele cardului.
Android – Cum descarc aplicația?
Poți descarcă aplicația PluxeePay din GooglePlay. Trebuie să te asiguri că ai descărcată și aplicația Pluxee și ai cont înregistrat.
Cum deblochez cardul?
Selectează cardul pe care dorești să-l deblochezi, apasă pe iconiță din colțul stânga sus, și alege opțiunea „DEBLOCHEAZĂ ACEST CARD”.
Cardul apare Inactiv în contul online, cum îmi activez cardul?
Din motive de securitate, cardurile Pluxee sunt livrate cu status Inactiv. Așadar, trebuie să activezi manual cardul Pluxee. În funcție de nevoia ta, îl poți activă în două moduri diferite:
-
Activarea cardului fizic
La efectuarea primei tranzacții, trebuie să introduci cardul tău în POS și să introduci codul PIN indiferent de suma de plata. Ulterior, poți utiliza cardul inclusiv folosind plata contactless fără PIN pentru tranzacții ce nu depășesc suma de 100 de lei.
-
Activarea cardului virtual
Pentru tranzacții online, de la distanță sau cu telefonul, accesează aplicația Pluxee, meniul Portofel, selectează cardul pe care dorești să-l activezi și apasă pe iconiță din colțul stânga sus pentru a urmă pașii simpli de activare.
Cum fac prima tranzacție? – Social Plus
-
Identifică în lista locația/unitatea de la care dorești să cumperi produse alimentare sau o masă caldă.
-
Ajuns la locație, informează că dorești să faci plata cu cardul Social Plus.
-
Introdu cardul în aparatul de validare (POS).
-
Introdu codul din 4 cifre (codul PIN) pentru a finaliza cumpărăturile.
-
Cardul va rămâne în aparat (POS) până la eliberarea bonului fiscal.
După prima tranzacție, vei putea plăti suma de până la 100 de lei per plata fără introducerea codului PIN. Va fi suficientă simplă apropiere a cardului de aparatul de validare (POS). De asemenea, vei putea folosi cardul și pentru cumpărături online, în rețeaua de parteneri afiliați Pluxee.