Termeni si Conditii servicii aditionale Sodexo - Sodexo Romania

Termeni si Conditii servicii aditionale Sodexo

CONDITII GENERALE DE UTILIZARE A SERVICIILOR DE TELEMEDICINA SI WELLBEING

Versiune actualizata la data de 11.03.2022

Informatii relevante privind companiile:

TELIOS CARE S.A. (denumita in continuare „Telios”), cu sediul social in Cluj-Napoca, str. Taietura Turcului, nr. 47, Parcul Industrial Tetarom I, jud. Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj sub nr. J12/5581/2017, avand CUI 38204334, cont bancar RO22BTRLRONCRT0414152401Contact: contact@telios.ro

SODEXO PASS ROMANIA S.R.L (denumita in continuare “Sodexo”), cu sediul social în B-dul Dimitrie Pompei nr. 9 – 9A, Clădirea 19, Etaj 3, Sector 2, București, România, înregistrată la Registrul Comerţului Bucureşti cu nr. J40/9678/1998, codul unic de înregistrare (CUI) 11071295

Contact: info.ro@sodexo.com

Ce sunt serviciile de telemedicina si wellbeing?

Serviciile de telemedicina  si wellbeing sunt oferite de catre societatea Teliosi incluse de catre Sodexo,  in pachetele speciale create pentru utilizatorii de carduri de masa Sodexo   “plus de sanatate” si “plus de echilibru”.

Ce sunt serviciile de  telemedicina  si wellbeing ?

Serviciile de telemedicina si wellbeing reprezinta o forma de consiliere medicala online si telefonica definita ca fiind raspunsul de specialitate furnizat de Telios, prin colaboratorii sau angajatii sai si prin intermediul unui sistem informatic propriu, unui angajat privind starea de sanatate a acestuia. Raspunsul furnizat poate consta intr-un singur schimb de informații intre Telios si angajat sau in mai multe schimburi de informatii necesare pentru furnizarea unui raspuns complet, dar intr-o unitate de timp rezonabila in raport cu circumstantele cazului.

Serviciile de telemedicina si wellbeing reprezinta consilierea medicala online si telefonica si include servicii de teleconsultanta, teleexpertiza, teleasistenta, teleradiologie, telepatologie si telemonitorizare, astfel cum sunt reglementate de prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta,  oferite de catre Telios.

 

Contractul de Utilizare

Valabilitatea contractului incepe de la momentul utilizarii Telios. Continuarea utilizarii Telios reprezinta confirmarea faptului ca sunteti de acord cu termenele si conditiile de mai jos, precum si cu Termenii si conditiile platformei Telios: www.telios.ro:  https://www.telios.ro/termeni-si-conditii ,. In situatia in care nu sunteti de acord cu aceste Termene si Conditii (denumite in continuare “T&C”), precum si cu Termenii si conditiile platformei Telios, trebuie sa opriti utilizarea platformei Telios, notificand angajatorul dvs. in vederea in vederea incetarii serviciilor.

Termenele și conditiile se aplica pentru intreaga durata de utilizare, durata reinoindu-se cu fiecare accesare, respectiv utilizare a Telios. In plus, in situatia nerespectarii T&C, putem in orice moment sa suspendam sau sa oprim accesul la serviciilor noastre.

T&C stabilesc utilizarea serviciilor de telemedicina si wellbeing si ce puteti face cu acestea (cum ar fi dar fara a ne limita la: consiliere medicala online, telefonica, etc.) drepturile si obligatiile partilor.

T&C trebuiesc citite la fiecare utilizare si verificate pentru actualizari, va rugam sa cititi intotdeauna ultima versiune acesta fiind cea care se aplica (prin actualizari intelegem noi functionalitati, conformarea cu noi cerinte legale si alte aspecte de interes care necesita actualizara T&C).

Ce specialitati includ serviciile de telemedicina cele de wellbeing?

Pachetul telemedicina “plus de sanatate” include:

  1. Medicina Generala
  2. Stomatologie
  3. Pediatrie
  4. Farmacie
  5. Dietetica și nutritie
  6. Ginecologie
  7. Psihiatrie
  8. Psihiatrie pediatrica
  9. Dermatologie
  10. Cardiologie
  11. Kinetotarapie
  12. Otorinolaringologie (ORL)
  13. Urologie
  14. Medicina Interna
  15. Endocrinologie
  16. Gastroenterologie
  17. Reumatologie
  18. Nefrologie
  19. Diabet și boli metabolice
  20. Psihologie
  21. Oftalmologie
  22. Ortopedie

 

Pachetul welbeing include pachetul telemedicina si aditional urmatoarele servicii:

  1. Consultatii detaliate si diete personalizate pentru fiecare specializare in baza analizelor de laborator sau investigatii suplimentare ale pacientului
  2. Management al stresului
  3. Psihoterapie si managementul tulburarilor de somn
  4. Psihonutritie

 

Cum poate avea access un angajat la servicii de telemedicina?

Aceste servicii pot fi achizitionate doar de catre clientii Sodexo care au un contract Gusto Pass Card activ sau prin contractarea serviciului Gusto Pass Card.

 

Pasul 1 

Eligibilitate

Pot accesa aceste servicii premium clientii care:

  • Au un contract activ pentru Gusto Pass Card
  • Au cel putin 1 comanda de incarcare carduri in ultimele 3 luni
Pasul 2
Alegerea serviciilor si semnarea anexei
Daca se intrunesc criteriile de eligibilitate, se poate alege unul dintre serviciile premium pentru angajati:
-Servicii Telemedicina
-Servicii WellbeingSe poate opta doar pentru unul din cele doua servicii.
Pasul 3
Angajatii primesc acces la servicii
La inceputul lunii urmatoare celei in care se contracteaza optiunea pentru Serviciile de telemedicina/Wellbeing, toti angajatii cu card de masa activ si pentru care s-au contractat serviciile vor primi acces la platforma Telios.
Pasul 4
Emiterea facturii
La final de luna se va emite factura postpaid care va contine si suma aferenta accesului la noile servicii, reprezentand cost fix conform grilei de preturi. Abonamentul se aplica pentru toti angajatii care au un card de masa activ si pentru care se achita costul serviciilor aditionale de telemedicina/wellbeing.

 

Cum se pot adauga in program angajati noi?

Puteti inrola angajati noi doar prin comanda cardurilor de masa Gusto Pass, serviciile aditionale fiind incluse in pachetul cardului de masa.

Cum se poate inceta oferirea serviciilor pentru angajati?

Un client poate trimite catre Sodexo oricand o cerere pentru incetarea oferirii serviciilor de telemedicina  / welbeing  catre unul sau mai multi angajati. Incetarea va deveni efectiva incepand cu luna imediat urmatoare trimiterii cererii de incetare a oferirii serviciilor.

Cand se emite factura si care sunt conditiile de plata?  

Factura va fi emisa in ultima zi a lunii pentru luna respectiva. Clientul are obligatia de a achita factura in termen de plata 7 zile de la data emiterii facturii. Pentru intarzierile la plata se aplica penalizari conform contractului cadru de emitere bilete de valoare.

Daca factura nu este achitata in termenul de plata, accesul angajatilor la platforma de telemedicina / welbeing va fi suspendata pana la plata integrala a acesteia.

Cum se inroleaza angajatii in platforma Telios?

Angajatii se inroleaza in platforma Telios (telios.ro/Sodexo), unde se creeaza contul individual, pe baza codului proxy de pe spatele cardului.  Toate datele de inrolare sunt oferite direct de catre angajati la momentul inrolarii.

Ce date cu caracter personal sunt oferite de catre Sodexo platformei Telios pentru a facilita inrolarea angajatilor in platforma?

Angajatii se inroleaza in platforma Telios pe baza codului proxy al cardului care este singura informatie pe care Sodexo o trimite platformei Telios. Sodexo nu transmite date cu caracter personal catre Telios. Telios nu transmite date cu caracter personal catre Sodexo.

Datele sunt prelucrate in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 din 25 mai 2018 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) si cu legislatia privind protectia datelor cu caracter personal.

Cum functioneaza platforma Telios si care sunt limitarile?

Sunteti de acord cu utilizarea  platformeiTelios doar pentru scopul stabilit si permis de Contractul de utilizare si numai in masura permisa de lege.

In masura in care alegeți sa accesati si sa utilizati  platformaTelios, o veti face din proprie initiativa si sunteti responsabil de respectarea legilor aplicabile.

Companiile nu garanteaza ca utilizarea serviciului va fi neintrerupta sau fara erori si sunteti de acord ca la anumite intervale de timp serviciul poate fi suspendat pentru perioade nedefinite de timp, conform T&C.

 

Cine raspunde pentru calitatea serviciilor prestate de Telios?

Telios presteaza serviciile de telemedicina prin intermediul platformei Telios.ro: www.telios.ro in limitele si in conditiile impuse de legislatia in vigoare, si raspunde direct fata de beneficiari pentru actul medical conform art. 653 si urm. din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii si a legislatiei conexe, precum si pentru implementarea unor proceduri stricte de verificare periodica a conditiei ca toti colaboratorii Telios sa indeplinesca conditiile legale pentru a oferi servicii medicale

Conditiile privind utilizarea serviciilor de telemedicina sunt detaliate in Termenii si conditiile platformei Telios: www.telios.ro:  https://www.telios.ro/termeni-si-conditii si acceptate de catre angajati la momentul inrolarii in platforma Telios.

Sodexo nu raspunde pentru calitatea serviciilor prestate de catre Telios si nu este implicata in nici un fel in furnizarea serviciilor de telemedicina/wellbeing.

 

Ce fel de informatii trimite Telios catre Sodexo?

Serviciile prestate de Telios catre angajatii Clientului sunt confidentiale, nici un fel de informatii privind serviciile prestate nu vor fi trimise la Sodexo sau la Client.

Daca un angajat este nemultumit de serviciile prestate unde poate face reclamatie?

Reclamatiile privind utilizarea serviciilor de telemedicina vor fi adresate direct catre Telios: tel.  +40 741 732 501,  info@telios.ro. Daca cererea va fi adresata catre Sodexo, acesta va fi directionata catre echipa Telios in cel mai scurt timp.

In ce conditii ar putea inceta prestarea serviciilor de telemedicina / welbeing catre Client?

Prestarea serviciilor de telemedicina / welbeing catre Client ar putea inceta in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care Telios isi pierde autozatiile prevazute de lege pentru prestarea serviciilor,
  • In cazul intreruperii platilor serviciilor de catre Client
  • In cazul inchiderii contractului de tichete de masa de catre Client
  • In cazul inchiderii cardurilor de masa ale angajatilor, serviciile aditionale de telemedicina si wellbeing nu vor mai fi oferite angajatilor respectivi.
  • In cazul deciziei Clientului de incetare a oferirii serviciilor aditionale de telemedicina/wellbeing
  • in cazuri de forta majora

 

Dispozitii finale

Sodexo poate schimba continutul sau caracteristicile tehnice ale oricarui aspect ale serviciilor oferite, oricand, in functie de oportunitatile tehnice si comerciale si in conformitate cu modificarile legislative relevante

Legislatia care guverneaza aceste T&C este legislatia din Romania. Daca intervin dispute legate de utilizarea Telios, instantele din Bucuresti vor fi considerate instantele competente.