Termeni si Conditii pentru serviciile aditionale Sodexo - Plus de sanatate si Plus de echilibru - Sodexo Romania

Termeni si Conditii pentru serviciile aditionale Sodexo – Plus de sanatate si Plus de echilibru

CONDITII GENERALE DE UTILIZARE A SERVICIILOR ADITIONALE PLUS DE SANATATE SI PLUS DE ECHILIBRU

Versiune actualizata la data de 5.09.2022

Informatii relevante privind companiile:

TELIOS CARE S.A. (denumita in continuare „Telios”), cu sediul social in Cluj-Napoca, str. Taietura Turcului, nr. 47, Parcul Industrial Tetarom I, jud. Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj sub nr. J12/5581/2017, avand CUI 38204334, cont bancar RO22BTRLRONCRT0414152401, contact: contact@telios.ro

SODEXO PASS ROMANIA S.R.L (denumita in continuare “Sodexo”), cu sediul social în B-dul Dimitrie Pompei nr. 9 – 9A, Clădirea 19, Etaj 3, Sector 2, București, România, înregistrată la Registrul Comerţului Bucureşti cu nr. J40/9678/1998, codul unic de înregistrare (CUI) 11071295, contact: info.ro@sodexo.com

Ce sunt serviciile aditonale Plus de sanatate si Plus de echilibru?

Serviciile aditonale Plus de sanatate si Plus de echilibru sunt servicii de telemedicina, oferite de catre societatea Telios si incluse de catre Sodexo in pachetele speciale create pentru utilizatorii de carduri de masa Sodexo “Plus de sanatate” si “Plus de echilibru”.

Serviciile aditionale Plus de sanatate si Plus de echilibru reprezinta o forma de consiliere medicala online si telefonica definita ca fiind raspunsul de specialitate furnizat de Telios, prin colaboratorii sau angajatii sai si prin intermediul unui sistem informatic propriu, unui angajat privind starea de sanatate a acestuia. Raspunsul furnizat poate consta intr-un singur schimb de informații intre Telios si angajat sau in mai multe schimburi de informatii necesare pentru furnizarea unui raspuns complet, dar intr-o unitate de timp rezonabila in raport cu circumstantele cazului.

Serviciile aditionale Plus de sanatate si Plus de echilibru reprezinta consilierea medicala online si telefonica si include servicii de teleconsultanta, teleexpertiza, teleasistenta, teleradiologie, telepatologie si telemonitorizare, astfel cum sunt reglementate de prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta, oferite de catre Telios.

 

Contractul de Utilizare

Valabilitatea contractului incepe de la momentul utilizarii Telios. Continuarea utilizarii Telios reprezinta confirmarea faptului ca sunteti de acord cu Termenii si conditiile de mai jos, precum si cu Termenii si conditiile platformei Telios: www.telios.ro:  https://www.telios.ro/termeni-si-conditii. In situatia in care nu sunteti de acord cu acesti Termeni si Conditii, precum si cu Termenii si conditiile platformei Telios, trebuie sa opriti utilizarea platformei Telios, notificand angajatorul dvs. in vederea in vederea incetarii serviciilor.

Termenii și conditiile se aplica pentru intreaga durata de utilizare, durata reinoindu-se cu fiecare accesare, respectiv utilizare a Telios. In plus, in situatia nerespectarii Termenilor si Conditiilor, putem in orice moment sa suspendam sau sa oprim accesul la serviciilor noastre.

Termenii și conditiile stabilesc utilizarea serviciilor Plus de sanatate si Plus de echilibru si ce puteti face cu acestea (cum ar fi, dar fara a ne limita la: consiliere medicala online, telefonica etc.), drepturile si obligatiile partilor.

Termenii și conditiile trebuiesc citite la fiecare utilizare si verificate pentru actualizari, va rugam sa cititi intotdeauna ultima versiune acesta fiind cea care se aplica (prin actualizari intelegem noi functionalitati, conformarea cu noi cerinte legale si alte aspecte de interes care necesita actualizarea Termenilor și conditiilor).

 

Ce specialitati includ serviciile aditonale Plus de sanatate si Plus de echilibru?

Pachetul “Plus de sanatate” include:

  1. Medicina Generala
  2. Stomatologie
  3. Pediatrie
  4. Farmacie
  5. Dietetica și nutritie
  6. Ginecologie
  7. Psihiatrie
  8. Psihiatrie pediatrica
  9. Dermatologie
  10. Cardiologie
  11. Kinetotarapie
  12. Otorinolaringologie (ORL)
  13. Urologie
  14. Medicina Interna
  15. Endocrinologie
  16. Gastroenterologie
  17. Reumatologie
  18. Nefrologie
  19. Oncologie
  20. Diabet și boli metabolice
  21. Psihologie
  22. Oftalmologie
  23. Ortopedie

Pachetul “Plus de echilibru” include pachetul “Plus de sanatate” si aditional urmatoarele servicii:

  1. Consultatii detaliate si diete personalizate pentru fiecare specializare, in baza analizelor de laborator sau investigatii suplimentare ale pacientului
  2. Management al stresului
  3. Psihoterapie si managementul tulburarilor de somn
  4. Psihonutritie

 

Cum poate avea access un angajat la serviciile aditionale “Plus de sanatate” si “Plus de echilibru”?

Serviciile aditionale “Plus de sanatate” si “Plus de echilibru” pot fi achizitionate doar de catre clientii Sodexo care au un contract Gusto Pass Card activ sau prin contractarea serviciului Gusto Pass Card.

La momentul achizitionarii serviciilor Plus de sanatate si Plus de echilibru, Clientul accepta costurile pentru ambele servicii. Ulterior, pentru selectia angajatilor, Clientul va primi din partea Sodexo Pass Romania lista cu beneficiarii eligibili, in baza careia Clientul va putea selecta categoria serviciilor oferite pentru fiecare angajat in parte, trimitand catre Sodexo Pass Romania un fisier cadru de acces cu aceasta selectie. Clientul poate decide, in functie de Regulamentul sau intern, angajatii carora  le ofera serviciul “Plus de sanatate”, angajatii carora le ofera “Plus de echilibru” si/sau angajatii carora le ofera doar Gusto Pass Card.

Selectia angajatilor poate fi facuta doar de clientii care au ambele costuri (Plus de sanatate si Plus de echilibru) in contract. Daca sunteti Client Sodexo si aveti un contract Gusto Pass Card activ in care nu sunt mentionate ambele costuri (Plus de sanatate si Plus de echilibru) si doriti sa puteti face aceasta selectie, va rugam sa contactati reprezentantul de vanzari Sodexo pentru a include cele doua costuri (Plus de sanatate si Plus de echilibru) in contract.

Clientul poate actualiza lista cu beneficiarii lunar, prin trimiterea fisierului cadru de acces catre Sodexo. Daca, pe parcursul unei luni, Clientul actualizeaza de mai multe ori fisierul, se considera fisier final ultimul fisier trimis pana in penultima zi lucratoare din luna respectiva.

In cazul in care Clientul nu trimite niciun fisier cu selectia angajatilor dupa semnarea contractului (Plus de sanatate si Plus de echilibru) pentru cele doua categorii de servicii aditionale, in prima luna toti angajatii eligibili vor primi acces automat la pachetul de servicii Plus de sanatate, Daca, ulterior,  Clientul va trimite fisierul cu selectia angajatilor pentru fiecare categorie dintre serviciile aditionale, accesul se va actualiza cu data de 1 a lunii urmatoare.

Pasul 1 

Eligibilitate

Pot accesa aceste servicii aditionale clientii care:

  • Au un contract activ pentru Gusto Pass Card;
  • Au cel putin 1 comanda de incarcare carduri in ultimele 3 luni.
Pasul 2
Alegerea serviciilor si semnarea anexei
Daca se intrunesc criteriile de eligibilitate, se poate alege unul dintre serviciile aditionale pentru angajati:
-Serviciul Plus de sanatate
-Serviciul Plus de echilibru
Pasul 3
Angajatii primesc acces la servicii
Pe data de 1 a lunii urmatoare celei in care se contracteaza optiunea pentru Serviciile aditionale Plus de sanatate sau Plus de echilibru, toti angajatii cu card de masa activ si pentru care s-au contractat serviciile vor primi acces la platforma Telios.
Pasul 4
Emiterea facturii
La final de luna, se va emite factura postpaid care va contine si suma aferenta accesului la noile servicii, reprezentand cost fix conform grilei de preturi. Abonamentul se aplica pentru toti angajatii care au un card de masa activ si pentru care se achita costul serviciilor aditionale Plus de sanatate/Plus de echilibru.

 

Cum se pot adauga in program angajati noi?

Puteti inrola angajati noi doar prin comanda cardurilor de masa Gusto Pass, serviciile aditionale fiind incluse in pachetul cardului de masa.

 

Cum se poate inceta oferirea serviciilor pentru angajati?

Un Client poate trimite catre Sodexo oricand o cerere scrisa pentru incetarea oferirii serviciilor Plus de sanatate/ Plus de echilibru, pentru unul sau mai multi angajati. Incetarea va deveni efectiva incepand cu luna imediat urmatoare trimiterii cererii de incetare a oferirii serviciilor.

 

Cand se emite factura si care sunt conditiile de plata?  

Factura va fi emisa in ultima zi a lunii pentru luna respectiva. Clientul are obligatia de a achita factura in termen de plata 7 zile de la data emiterii facturii. Pentru intarzierile la plata se aplica penalizari conform contractului cadru de emitere bilete de valoare.

Daca factura nu este achitata in termenul de plata, accesul angajatilor la platforma Plus de sanatate si/sau Plus de echilibru va fi suspendat pana la plata integrala a acesteia.

 

Cum se inroleaza angajatii in platforma Telios?

Angajatii se inroleaza in platforma Telios (telios.ro/Sodexo), unde se creeaza contul individual, pe baza codului proxy de pe spatele cardului.  Toate datele de inrolare sunt oferite direct de catre angajati la momentul inrolarii.

 

Ce date cu caracter personal sunt oferite de catre Sodexo platformei Telios pentru a facilita inrolarea angajatilor in platforma?

Angajatii se inroleaza in platforma Telios pe baza codului proxy al cardului care este singura informatie pe care Sodexo o trimite platformei Telios. Sodexo nu transmite date cu caracter personal catre Telios. Telios nu transmite date cu caracter personal catre Sodexo.

Datele sunt prelucrate in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 din 25 mai 2018 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) si cu legislatia privind protectia datelor cu caracter personal.

 

Cum functioneaza platforma Telios si care sunt limitarile?

Sunteti de acord cu utilizarea platformei Telios doar pentru scopul stabilit si permis de Contractul de utilizare si numai in masura permisa de lege.

In masura in care alegeți sa accesati si sa utilizati platforma Telios, o veti face din proprie initiativa si sunteti responsabil de respectarea legilor aplicabile.

Companiile nu garanteaza ca utilizarea serviciului va fi neintrerupta sau fara erori si sunteti de acord ca la anumite intervale de timp serviciul poate fi suspendat pentru perioade nedefinite de timp, conform Termenilor si Conditiilor.

 

Cine raspunde pentru calitatea serviciilor prestate de Telios?

Telios presteaza serviciile de telemedicina prin intermediul platformei Telios.ro: www.telios.ro, in limitele si in conditiile impuse de legislatia in vigoare, si raspunde direct fata de beneficiari pentru actul medical conform art. 653 si urm. din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii si a legislatiei conexe, precum si pentru implementarea unor proceduri stricte de verificare periodica a conditiei ca toti colaboratorii Telios sa indeplinesca conditiile legale pentru a oferi servicii medicale.

Conditiile privind utilizarea serviciilor de telemedicina sunt detaliate in Termenii si conditiile platformei Telios: www.telios.ro:  https://www.telios.ro/termeni-si-conditii si acceptate de catre angajati la momentul inrolarii in platforma Telios.

Sodexo nu raspunde pentru calitatea serviciilor prestate de catre Telios si nu este implicata in niciun fel in furnizarea serviciilor Plus de sanatate si/sau Plus de echilibru.

 

Ce fel de informatii trimite Telios catre Sodexo?

Serviciile prestate de Telios catre angajatii Clientului sunt confidentiale, niciun fel de informatii privind serviciile prestate nu vor fi trimise la Sodexo sau la Client.

 

Daca un angajat este nemultumit de serviciile prestate unde poate face reclamatie?

Reclamatiile privind utilizarea serviciilor de telemedicina vor fi adresate direct catre Telios: tel.  +40 741 732 501,  info@telios.ro. Daca cererea va fi adresata catre Sodexo, acesta va fi directionata catre echipa Telios, intr-un termen rezonabil.

 

In ce conditii ar putea inceta prestarea serviciilor Plus de sanatate/ Plus de echilibru catre Client?

Prestarea serviciilor Plus de sanatate/ Plus de echilibru catre Client ar putea inceta in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care Telios isi pierde autozatiile prevazute de lege pentru prestarea serviciilor;
  • In cazul intreruperii platilor serviciilor de catre Client;
  • In cazul inchiderii contractului de tichete de masa de catre Client;
  • In cazul inchiderii cardurilor de masa ale angajatilor, serviciile aditionale Plus de sanatate si Plus de echilibru nu vor mai fi oferite angajatilor respectivi;
  • In cazul deciziei Clientului de incetare a oferirii serviciilor aditionale Plus de sanatate/Plus de echilibru;
  • in cazuri de forta majora/caz fortuit.

 

Dispozitii finale

Sodexo poate schimba continutul sau caracteristicile tehnice ale oricarui aspect ale serviciilor oferite, oricand, in functie de oportunitatile tehnice si comerciale si in conformitate cu modificarile legislative relevante.

Legislatia care guverneaza acesti Termeni si Conditii este legislatia din Romania. Daca intervin dispute legate de utilizarea Telios, instantele din Bucuresti vor fi considerate instantele competente.