SMART PASS – Tichete de Incentivare

Stimularea echipelor de vanzari si forta comerciala.

Contacteaza-ne pentru detalii Cere oferta
smart pass tichete

SMART PASS – Tichete de Incentivare

Stimularea echipelor de vanzari si forta comerciala.

Contacteaza-ne pentru detalii Cere oferta

SMART PASS

Tichetele de incentivare sunt instrumente de recompensare non-financiara.

O

Zero impozit pentru beneficiari daca se constituie in premii la concursurile de vanzari

O

Zero taxe salariale pentru firma si echipele ce primesc tichete

67.000

Peste 67.000 magazine si centre afiliate

100%

Deductibile pentru cheltuielile de marketing, reclama si publicitate

Tichetele de incentivare

  • Tichetele de incentivare Smart Pass reprezinta o solutie de rasplatire non-cash a partenerilor de business si sunt, in acelasi timp, instrumente utile pentru motivarea colaboratorilor si cimentarea relatiei cu acestia.

  • Tichetele de incentivare sunt o metoda simpla prin care o companie poate motiva echipele externe in vederea atingerii unor obiective profesionale sau comerciale, pentru a rasplati succesul si a oferi un stimulent celor mai performanti parteneri.

Etapele obtinerii tichetelor Smart Pass:

Pasul 1

Completezi formularul de contact

Pasul 2

Faci contractul pentru Smart Pass

Pasul 3

Personalizezi si comanzi tichetele

Pasul 4

Acorzi Smart Pass echipelor tale

Pasul 1

Completezi formularul de contact

Pasul 2

Faci contractul pentru Smart Pass

Pasul 3

Personalizezi si comanzi tichetele

Pasul 4

Acorzi Smart Pass echipelor tale

Vreau sa ofer tichete Smart Pass

Sistemul prin care o companie poate oferi tichete de incentivare este foarte simplu:

Compania cumpara tichetele de la Sodexo si le ofera partenerilor de afaceri

Beneficiarii utilizeaza tichetele pentru cumparaturi

Comerciantii ramburseaza tichetele, iar Sodexo le achita contravaloarea

Smart Pass Intrebari Frecvente

Tichetele de incentivare nu au caracter lunar, ele pot fi acordate ori de cate ori decide compania acest lucru. Pot fi utilizate la anumite ocazii –  sarbatori, aniversari – sau cand a fost indeplinit un anumit obiectiv.

Spre deosebire de tichetele Cadou Pass, care pot fi acordate doar in 4 momente ale anului, tichetele Smart Pass de incentivare au alt tratament fiscal, pot fi acordate tot timpul anului si nu se adreseaza angajatilor proprii sau copiilor angajatilor, ci echipelor de vanzare externe.

In privinta tratamentului fiscal al tichetelor de incentivare, legea prevede ca:
• Tichetele cadou acordate cu destinatia de cheltuieli de protocol sunt deductibile in limita de 2% aplicata asupra profitului contabil la care se adauga cheltuielile cu impozitul pe profit si cheltuielile de protocol. Art. 25, alin (3) lit. a, legea 227/2015 privind Codul fiscal (3) Urmatoarele cheltuieli au deductibilitate limitata: a) cheltuielile de protocol in limita unei cote de 2% aplicata asupra profitului contabil la care se adauga cheltuielile cu impozitul pe profit si cheltuielile de protocol. In cadrul cheltuielilor de protocol se includ si cheltuielile inregistrate cu taxa pe valoarea adaugata colectata potrivit prevederilor titlului VII, pentru cadourile oferite de contribuabil, cu valoare mai mare de 100 lei.

• Tichetele cadou acordate pentru campanii de marketing, studiul pietei, promovarea pe piete existente sau noi, cheltuielile de reclama si publicitate au deductibilitate nelimitata sub rezerva indeplinirii criteriilor generale legate de deductibilitatea cheltuielilor in cazul platitorilor de impozit pe profit. In relatia finala directa cu beneficiarul tichetelor cadou acordate, care nu are o relatie contractuala cu entitatea care acorda aceste tichete, se impune retinerea la sursa a impozitului pe venit, precum si indeplinirea tuturor obligatiilor declarative cu privire la veniturile persoanelor fizice nesalariate care obtin ocazional acest tip de venit. Art. 25, alin (1), Legea 227/2015 privind Codul fiscal (1) Pentru determinarea rezultatului fiscal sunt considerate cheltuieli deductibile cheltuielile efectuate in scopul desfasurarii activitatii economice, inclusiv cele reglementate prin acte normative in vigoare (…).

Tichetele de incentivare au, conform legii, o valoarea de 10 lei sau un multiplu de 10, dar nu mai mare de 50 lei.

O companie poate acorda cate tichete incentivare isi doreste.

Da, tichetele de incentivare pot fi acordate partenerilor de afaceri.

Nu, tichetele de incentivare pot fi utilizate doar pentru a face cumparaturi.

Da, tichetele incentivare sunt nominale.

Da, legea nr. 193 din 17 mai 2006, privind acordarea tichetelor cadou si a tichetelor de cresa este cea care reglementeaza tichetele incentivare.  Potrivit legii, pot oferi astfel de tichete societatile comerciale, regiile autonome, societatile si companiile nationale, institutiile din sectorul bugetar, unitatile cooperatiste, celelalte persoane juridice, precum si persoanele fizice.

Totodata, legea mentioneaza si ca aceste tichete se pot utiliza pentru campanii de marketing, studiul pietei, promovarea pe piete existente sau noi, pentru protocol, pentru cheltuielile de reclamă si publicitate, precum si pentru cheltuieli sociale.

Tichete de incentivare se pot folosi in cele aproximativ 67.000 de magazine care au incheiat un parteneriat cu Sodexo.

Avantaje Beneficiari

  • Cei care primesc tichete de incentivare au avantaje precum:

    Cu tichetele de incentivare Smart Pass fiecare beneficiar are libertatea de a alege obiectele dorite dintr-o retea de aproximativ 67.000 de magazine din toata tara.

  • Beneficiarii tichetelor au acces la magazine cu: imbracaminte, incaltaminte, jucarii, electronice & electrocasnice, cosmetice, bijuterii, carti, articole sportive, mobilier, decoratiuni, combustibil, etc.

  • Cei care primesc tichetele in plic se pot bucura si de cupoane de discount valabile in diverse magazine.

Ce intreaba beneficiarii tichetelor Smart Pass?

Spre deosebire de tichetele Cadou Pass, care pot fi acordate doar in 4 momente ale anului, tichetele Smart Pass de incentivare au alt tratament fiscal, pot fi acordate tot timpul anului si nu se adreseaza angajatilor proprii sau copiilor angajatilor, ci echipelor de vanzare externe.

Tichetele de incentivare au, conform legii, o valoarea de 10 lei sau un multiplu de 10, dar nu mai mare de 50 lei.

Nu, tichetele de incentivare pot fi utilizate doar pentru a face cumparaturi.

Da, tichetele incentivare sunt nominale.

Tichete de incentivare se pot folosi in cele aproximativ 67.000 de magazine care au incheiat un parteneriat cu Sodexo.

Beneficii Companii

  • Companiile care deruleaza programe de incentivare pentru parteneri se bucura de o serie de avantaje, precum:

    Consolidarea relatiilor cu partenerii de afaceri

  • Optimizarea costurilor administrative alocate pentru achizitionarea si depozitarea cadourilor clasice folosite pentru incentivare si protocol

  • Posibilitatea de a personaliza tichetele cu diverse mesaje sau cu logouri ale companiei care le ofera.

  • Sumele oferite sub forma de tichete de incentivare Smart Pass sunt scutite de plata taxelor salariale (compania plateste doar 16% impozit pe venit in numele beneficiarului, prin retinere la sursa). Daca suma oferita in tichete de incentivare Smart Pass reprezinta un premiu la un concurs si se incadreaza in maximum 600 lei/ eveniment/ persoana, aceasta este exceptata si de la plata impozitului de 16%.

Cum obtii Smart Pass pentru echipele sau partenerii tai?

Pasul 1

Completezi formularul de contact

Pasul 2

Faci contractul pentru Smart Pass

Pasul 3

Personalizezi si comanzi tichetele

Pasul 4

Acorzi Smart Pass echipelor tale

Pasul 1

Completezi formularul de contact

Pasul 2

Faci contractul pentru Smart Pass

Pasul 3

Personalizezi si comanzi tichetele

Pasul 4

Acorzi Smart Pass echipelor tale

Ce trebuie sa stie firmele despre tichetele de incentivare Smart Pass?

Programele de incentivare sunt utile atunci cand o companie isi doreste sa incurajeze angajatii sa atinga un nivel de performanta sau un target predefinit. In baza acestor programe, indivizii care ating nivelul dorit sunt recompensati. Cu alte cuvinte, aceste programe de recunoastere intaresc si rasplatesc anumite comportamente si atitudini.
„Incentivarea non-financiara isi dovedeste eficienta datorata in primul rand faptului ca declanseaza un raspuns psihologic din partea beneficiarilor: utilizand-o, companiile muta competitia partenerilor bazata strict pe recompensele banesti intr-o zona a cadourilor si a recompenselor memorabile“, a explicat Jean Istasse, director general al Sodexo Solutii pentru Motivare.
Conform unei cercetari Sodexo realizata recent la nivel global, in cazul companiilor care au implementat programe de incentivare non-financiare, veniturile anuale au crescut cu 9,6%. Cele care un pus accentul pe recompense financiare au inregistrat un avans de doar 3%.
La nivel micro, veniturile medii generate de fiecare om de vanzari au crescut cu 2,1%, fata de scaderea de 0,7% resimtita de acelasi indicator in companiile care au recurs la motivarea cu bani.
Cat despre gradul de atingere a targetului, acesta a inregistrat un avans de 1,6% in companiile din prima categorie, in vreme ce in a doua categorie indicatorul a reflectat o scadere de 2,2%.

Tichetele de incentivare nu au caracter lunar, ele pot fi acordate ori de cate ori decide compania acest lucru. Pot fi utilizate la anumite ocazii –  sarbatori, aniversari – sau cand a fost indeplinit un anumit obiectiv.

Spre deosebire de tichetele Cadou Pass, care pot fi acordate doar in 4 momente ale anului, tichetele Smart Pass de incentivare au alt tratament fiscal, pot fi acordate tot timpul anului si nu se adreseaza angajatilor proprii sau copiilor angajatilor, ci echipelor de vanzare externe.

In privinta tratamentului fiscal al tichetelor de incentivare, legea prevede ca:
• Tichetele cadou acordate cu destinatia de cheltuieli de protocol sunt deductibile in limita de 2% aplicata asupra profitului contabil la care se adauga cheltuielile cu impozitul pe profit si cheltuielile de protocol. Art. 25, alin (3) lit. a, legea 227/2015 privind Codul fiscal (3) Urmatoarele cheltuieli au deductibilitate limitata: a) cheltuielile de protocol in limita unei cote de 2% aplicata asupra profitului contabil la care se adauga cheltuielile cu impozitul pe profit si cheltuielile de protocol. In cadrul cheltuielilor de protocol se includ si cheltuielile inregistrate cu taxa pe valoarea adaugata colectata potrivit prevederilor titlului VII, pentru cadourile oferite de contribuabil, cu valoare mai mare de 100 lei.

• Tichetele cadou acordate pentru campanii de marketing, studiul pietei, promovarea pe piete existente sau noi, cheltuielile de reclama si publicitate au deductibilitate nelimitata sub rezerva indeplinirii criteriilor generale legate de deductibilitatea cheltuielilor in cazul platitorilor de impozit pe profit. In relatia finala directa cu beneficiarul tichetelor cadou acordate, care nu are o relatie contractuala cu entitatea care acorda aceste tichete, se impune retinerea la sursa a impozitului pe venit, precum si indeplinirea tuturor obligatiilor declarative cu privire la veniturile persoanelor fizice nesalariate care obtin ocazional acest tip de venit. Art. 25, alin (1), Legea 227/2015 privind Codul fiscal (1) Pentru determinarea rezultatului fiscal sunt considerate cheltuieli deductibile cheltuielile efectuate in scopul desfasurarii activitatii economice, inclusiv cele reglementate prin acte normative in vigoare (…).

O companie poate acorda cate tichete incentivare isi doreste.

Orice angajat poate fi stimulat sa obtina rezultate mai bune la locul de munca, printr-un program de incentivare.

„Incentivare” este un termen care nu exista in dictionarele de limba romana. A fost imprumutat si adaptat din englezescul „incentive”, adica un lucru/program care ii stimuleaza si incurajeaza pe oameni sa faca o anumita actiune. Chiar daca nu exista in limba romana, acest cuvant este des intalnit in limbajul corporatist si descrie modalitatile de recompensare non-financiara a angajatilor si partenerilor de afaceri.

Sodexo pune la dispozitie pe piata romaneasca doua solutii de incentivare, la fel de eficiente – tichetele Smart Pass si platforma IncentiWise, un sistem online de administrare a programelor de incentivare.

Da, tichetele de incentivare pot fi acordate partenerilor de afaceri.

Da, legea nr. 193 din 17 mai 2006, privind acordarea tichetelor cadou si a tichetelor de cresa este cea care reglementeaza tichetele incentivare.  Potrivit legii, pot oferi astfel de tichete societatile comerciale, regiile autonome, societatile si companiile nationale, institutiile din sectorul bugetar, unitatile cooperatiste, celelalte persoane juridice, precum si persoanele fizice.

Totodata, legea mentioneaza si ca aceste tichete se pot utiliza pentru campanii de marketing, studiul pietei, promovarea pe piete existente sau noi, pentru protocol, pentru cheltuielile de reclamă si publicitate, precum si pentru cheltuieli sociale.

Tichete de incentivare se pot folosi in cele aproximativ 67.000 de magazine care au incheiat un parteneriat cu Sodexo.

Beneficii Comercianti

  • Comerciantii care accepta tichetele incentivare Smart Pass au parte de:

    cresterea volumului vanzarilor

  • sporirea profiturilor

  • mentinerea unui flux ridicat de clienti

  • promovarea magazinului in randul consumatorilor

  • administrarea simpla, eficienta si in deplina siguranta a vanzarilor.

Ce trebuie sa stii daca vrei sa accepti Smart Pass in locatia ta?

Pasul 1

Completezi formularul de contact de pe acest site

Pasul 2

Faci contractul pentru a accepta Smart Pass

Pasul 3

Afisezi stickerul Smart Pass in locatia ta

Pasul 4

Intruiesti angajatii de la casa si faci clientii fericiti

Pasul 1

Completezi formularul de contact de pe acest site

Pasul 2

Faci contractul pentru a accepta Smart Pass

Pasul 3

Afisezi stickerul Smart Pass in locatia ta

Pasul 4

Intruiesti angajatii de la casa si faci clientii fericiti

Vezi intrebarile legate de tichetele Smart Pass:

Da, tichetele incentivare sunt nominale.

Tichete de incentivare se pot folosi in cele aproximativ 67.000 de magazine care au incheiat un parteneriat cu Sodexo.

Da, legea nr. 193 din 17 mai 2006, privind acordarea tichetelor cadou si a tichetelor de cresa este cea care reglementeaza tichetele incentivare.  Potrivit legii, pot oferi astfel de tichete societatile comerciale, regiile autonome, societatile si companiile nationale, institutiile din sectorul bugetar, unitatile cooperatiste, celelalte persoane juridice, precum si persoanele fizice.

Totodata, legea mentioneaza si ca aceste tichete se pot utiliza pentru campanii de marketing, studiul pietei, promovarea pe piete existente sau noi, pentru protocol, pentru cheltuielile de reclamă si publicitate, precum si pentru cheltuieli sociale.

Browser-ul tau este vechi.

Actualizeaza-ti browser-ul pentru a putea vedea aceasta pagina corespunzator. Actualizeaza browserul acum.

×