Intrebări frecvente

Ultima actualizare: 02.10.2023

Cuprins:

  1. CE REPREZINTĂ ACEST SITE?
  2. CUM POT IDENTIFICA LOCAȚIILE PARTENERE PLUXEE?
  3. POT PLĂTI CU CARDUL PLUXEE TURIST?
  4. POT UTILIZA UN CUPON SAU UN LINK PROMOȚIONAL PENTRU ACEASTĂ REZERVARE?
  5. CUM POT SĂ IAU LEGATURA CU PROPRIETATEA (SĂ SOLICIT UN SERVICIU SUPLIMENTAR, CHECK-IN / CHECK-OUT MAI DEVREME / TÂRZIU, SĂ OBȚIN MAI MULTE INFORMATII, ETC.)?
  6. CE FAC DACĂ SUMA DE PE CARDUL PLUXEE TURIST NU ACOPERĂ ÎNTREAGA SUMĂ PENTRU SEJUR?
  7. CUM VERIFIC SOLDUL DE PE CARDUL PLUXEE TURIST?
  8. POT BENEFICIA DE DISCOUNT GENIUS?
  9. CUM SE FINALIZEAZĂ O REZERVARE?
  10. PE ACEASTĂ PLATFORMĂ GĂSESC TOATE UNITĂȚILE DE CAZARE PARTENERE PLUXEE?
  11. AM ÎNTREBĂRI LEGATE DE REZERVAREA FINALIZATĂ LA PARTENER (PLĂȚI, ANULĂRI, MODIFICĂRI)

1. CE REPREZINTĂ ACEST SITE?

Site-ul nostru este un agregator care facilitează căutarea unităților afiliate Pluxee (operatorii economici cu activitate de turism din România cu contracte de afiliere încheiate cu Pluxee) și partenere Booking.com pe acesta platforma.

Echipa noastră lucrează constant la extinderea rețelei de comercianți parteneri. Lista completă și actualizată a unităților afiliate este disponibilă în aplicația Pluxee.

2. CUM POT IDENTIFICA LOCAȚIILE PARTENERE PLUXEE?

Pe prima pagina a platformei de rezervări vei regăsi toate locațiile partenere Pluxee care se regăsesc pe Booking.com. Locațiile partenere Pluxee vor fi semnalizate cu imaginea de mai jos.

card turist

Toate locațiile semnalizate cu imaginea cardului Turist acceptă plata cu vouchere de vacanță la locație.

3. POT PLĂTI CU CARDUL PLUXEE TURIST?

Da, afișarea prestabilită a unităților de cazare îți arată locațiile unde se poate plăti cu cardul Pluxee Turist. Plata se va face exclusiv la locația având calitatea de unitate afiliata din rețeaua noastră.

Dacă aplici filtrul Toate locațiile, atunci ți se va afișa lista tuturor locațiilor care pot fi plătite cu un card bancar normal.

4. POT UTILIZA UN CUPON SAU UN LINK PROMOȚIONAL PENTRU ACEASTĂ REZERVARE?

5. CUM POT SĂ IAU LEGATURA CU PROPRIETATEA (SĂ SOLICIT UN SERVICIU SUPLIMENTAR, CHECK-IN / CHECK-OUT MAI DEVREME / TÂRZIU, SĂ OBȚIN MAI MULTE INFORMATII, ETC.)?

6. CE FAC DACĂ SUMA DE PE CARDUL PLUXEE TURIST NU ACOPERĂ ÎNTREAGA SUMĂ PENTRU SEJUR?

Valoarea tranzacției trebuie să fie mai mică sau egală cu valoarea soldului, altfel tranzacția va fi respinsă.

7. CUM VERIFIC SOLDUL DE PE CARDUL PLUXEE TURIST?

Soldul poate fi verificat în aplicația Pluxee, trebuie să accesezi opțiunea Portofel din meniu și să alegi cardul Pluxee Turist. Imediat după această acțiune ți se va afișa soldul și istoricul tranzacțiilor pentru cardul tău.

8. POT BENEFICIA DE DISCOUNT GENIUS?

În cazul în care locația selectată face parte din programul Genius, reducerea aferentă acestuia se afișează după click pe locație și autentificare în platforma Booking.com.

9. CUM SE FINALIZEAZĂ O REZERVARE?

Site-ul nostru este un spațiu virtual dedicat unităților de cazare partenere atât Pluxee, cât și Booking.com. Aici îți poți selecta cazarea ca mai apoi să fii redirecționat către site- ul Booking.com pentru realizarea rezervării tale.

Atunci când selectați o locație la care alegeți să plătiți cu Turist, plata se vă face direct la locație.

10. PE ACEASTĂ PLATFORMĂ GĂSESC TOATE UNITĂȚILE DE CAZARE PARTENERE PLUXEE?

Pe acest site găsești doar acele unități de cazare care sunt partenere atât cu Pluxee cât și cu site-ul de rezervări Booking.com.

Fiindcă website-ul nostru este un agregator care facilitează căutarea în platforma Booking.com a unitatilor afiliate unde se poate plati cu cardul Turist, căutarea se face presetat pentru locațiile cu disponibilitate care permit achitarea contravalorii cazării cu vouchere de vacanta la unitățile afiliate din rețea.

11. AM ÎNTREBĂRI LEGATE DE REZERVAREA FINALIZATĂ LA PARTENER (PLĂȚI, ANULĂRI, MODIFICĂRI)

Dacă ai întrebări despre rezervarea efectuată, te rugăm să accesezi platforma Booking.com (Întrebări frecvente (booking.com) & Pluxee Romania: Serviciul Clienţi (booking.com))