Grupul Sodexo se angajează să trateze datele cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și cu oricare altă lege aplicabilă și își propune să trateze prompt și eficient orice întrebări referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal de catre entităților Sodexo.
În unele cazuri, entitățile Sodexo pot acționa ca persoana imputernicita în numele unui client. În acest caz, Clientul este responsabil pentru gestionarea plangerilor persoanei vizate referitoare la respectarea GDPR și a Datelor cu caracter personal ale persoanei vizate.
Sodexo Group se angajează să gestioneze datele cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). Ne propunem să abordăm rapid și eficient orice problemă legată de prelucrarea datelor cu caracter personal si / sau nerespectarea Regulilor Corporatiste Obligatorii Sodexo.
Această politică se aplică prelucrării datelor cu caracter personal colectate de Sodexo, direct sau indirect, de la toate persoanele, inclusiv, dar fără a se limita la solicitanții de locuri de muncă, din trecut, prezent sau viitor ai Sodexo, angajați, clienți, consumatori, copii, furnizori / furnizori, contractori / subcontractanți. , acționari sau la oricare terta parte, „datele cu caracter personal” fiind definite ca orice date care se referă la o persoană identificată sau identificabilă sau la o persoană care poate fi identificată prin mijloace care ar putea fi utilizate în mod rezonabil.
În această politică, „tu” și „dvs.” înseamnă orice persoană definita mai sus. „Noi”, „ai noștri” și „Sodexo” înseamnă Sodexo Pass Romania SRL.
Toate plângerile cu privire la prelucrarea entităților noastre Sodexo a datelor cu caracter personal vor fi tratate în conformitate cu procedura stabilită mai jos (4. Tratarea reclamatiilor). Exemplificarea non-exhaustiva a tipurilor de probleme susceptibile a fi invocate includ:
În cazul în care o problema nu intră în sfera de aplicare a acestei proceduri, veți fi înștiințat in legatura cu procesul care trebuie urmat.
Sodexo se angajează să asigure protecția drepturilor dumneavoastră în conformitate cu legile în vigoare.
În cazul în care Sodexo prelucrează datele dvs. personale în scopuri proprii, consultați secțiunea „Drepturile dvs.” din Politica noastră de confidentialitate.
În cazul în care Sodexo prelucrează datele cu caracter personal în numele unui client, Sodexo va notifica Clientul despre orice solicitare a persoanei vizate. Sodexo va coopera și va oferi Clientului asistență în legătură cu solicitarea, în măsura permisă legal și doar pentru a rezolva solicitarea.
Prin urmare, puteți solicita accesul la datele dvs. personale. Puteți solicita, de asemenea, rectificarea sau completarea datelor cu caracter personal inexacte.
În plus, dreptul dvs, de a fi uitat vă permite să solicitați ștergerea datelor cu caracter personal în cazurile în care (i) datele nu mai sunt necesare în legătură cu colectarea sau prelucrarea lor, (ii) alegeți să vă retrageți consimțământul, (ii) vă opuneți prelucrării prin mijloace automatizate folosind specificații tehnice, (iv) datele dvs. personale au fost prelucrate ilegal și (v) există o obligație legală de a șterge datele dvs. personale și (iv) ștergerea este necesară pentru a vă asigura respectarea legilor aplicabile.
Puteți solicita, de asemenea, restricționarea prelucrării, în cazurile în care (i) contestați exactitatea datelor cu caracter personal, (b) Sodexo nu mai are nevoie de datele cu caracter personal, în scopul prelucrării și (c) ați contestat procesare din motive legitime a datelor care vă privesc. În plus, aveți dreptul să solicitați și să primiți datele cu caracter personal care vă privesc.
De asemenea, puteți solicita, dacă este cazul, sa portati datele dvs. personale pe care le-ați furnizat către Sodexo, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat sau puteți solicita transmiterea acestora către un terț la alegere.
Vă puteți opune (dreptul la „renunțare”) prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal (în special la profilarea sau comunicarea de marketing). Când prelucrăm datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., vă puteți retrage consimțământul în orice moment.
Aceste drepturi pot fi exercitate în conformitate cu politica globală de gestionare a drepturilor persoanelor vizate
Abordarea noastră este de a ne angaja în mod pozitiv și de a rezolva reclamația dvs. în mod satisfăcător, fără a fi nevoie să va adresati unei autoritati de reglementare sau unei instanțe.Dacă aveți preocupari sau probleme in legatura cu modul în care datele dvs. cu caracter personal au fost procesate, nu ar trebui să ezitați să vă adresati cu persoana dvs. de contact de la Sodexo, de ex. managerul dumneavoastră sau punctul de contact din cadrul HR. Pentru a ne ajuta să soluționăm plângerea dvs., vă rugăm să oferiți o explicație scrisă completă a problemelor dvs. completând formularul de reclamație privind protecția datelor pe care vi-l punem la dispozitie.
Completați și trimiteți formularul de reclamatii prin e-mail la adresa de e-mail indicata în politica de confidențialitate furnizata în momentul colectării datelor dvs. personale și / sau către responsabilul cu protecția datelor la adresa de e-mail: privacy.ro@sodexo.com
La momentul redactării reclamației, pentru a permite Sodexo să se ocupe cu promptitudine și în cel mai eficient mod de reclamația dvs., sunteți rugat să urmați următorii pași:
PASUL 1: Completati formularul de reclamație privind protecția datelor și trimiteti-l catre unul sau mai multe dintre punctele de contact menționate în formular.
PASUL 2: Plângerea dvs. va fi tratată în mod confidențial și complet investigată acolo unde este necesar. În timpul acestui proces, puteți primi informatii suplimentare de la persoana desemnata local pentru protecția datelor pentru a vă cerceta solicitarea. Dacă nu ați furnizat informații suficiente în reclamația dvs., vă vom anunța despre informațiile suplimentare necesare procesării reclamației
PASUL 3: Odată ce informațiile referitoare la reclamația dvs. sunt complete, vă vom contacta în termen de treizeci (30) de zile pentru a vă propune o soluție. Acest termen poate fi prelungit în anumite circumstanțe, în funcție de natura reclamației.
PASUL 4: În cazul în care rămâneți nemulțumit de rezultatul revizuirii de către Biroul Global pentru Protecția Datelor sau nu ați primit un răspuns în termenul menționat mai sus, puteți solicita recurs ulterior contactând o instanta locala sau Autoritatea de Supraveghere pentru Protectia Datelor. Vă rugăm să rețineți că puteți alege să depuneți o plângere la Autoritatea de Supraveghere a Protecției Datelor din țara unde aveti in mod obisnuit reședinț, locul de muncă sau locul presupusei încălcări, indiferent dacă ați suferit sau nu o paguba prin prelucrarea detelor dumneavoastra personale.
Accesati formularul de reclamatii aici.