Daca ai telefon cu sistem de operare Android si ai activat deja plata cu mobilul, pentru care ai setat o parola si ai permis autentificarea cu datele biometrice, trebuie doar sa accesezi optiunea Afiseaza codul PIN al cardului meu din meniul Setari (stanga sus) si acesta va aparea pe ecran imediat dupa autentificare.
Daca nu ai activat plata cu mobilul, va trebui sa urmezi pasii de mai jos:
Poti de asemenea sa ne suni, la numărul de telefon 021 207 2727. Ti se va cere sa introduci numarul cardului aflat pe spatele acestuia, cat si ultimele patru cifre ale CNP-ului tău.
Daca ai telefon cu sistem de operare iOS, va trebui initial sa setezi autentificarea ta cu o parola din 5 cifre (pe care o poti asocia cu datele tale biometrice). Asadar, trebuie doar sa accesezi optiunea Afiseaza codul PIN al cardului meu din meniul Setari (stanga sus) si sa urmezi pasii simpli pentru setarea parolei pe care o vei folosi de fiecare data cand vei verifica PIN-ul cardului tau.