TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE A CARDURILOR

1. Dispoziții Generale

1.1. Acești TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE A CARDURILOR (denumiți în continuare „Termeni de utilizare carduri“) reglemeteaza emiterea cardurilor si conditiile speciale dintre EMITENTA, PLUXEE ROMANIA S.R.L. cu sediul în B-dul Dimitrie Pompei nr. 9 – 9A, Clădirea 19, Etaj 3, Sector 2, București, România, cod postal: 020335, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J40/9678/1998, şi având codul unic de înregistrare (CUI) 11071295 și Dvs. ca BENEFICIAR al cardului nostru.

1.2. Prezentii Termeni de utilizare carduri sunt aplicabili pentru orice persoană fizică avand calitatea de beneficiar al unui card al EMITENTEI.

1.3. Recunoașteți și confirmați că aveți capacitatea juridică și autoritatea de a vă angaja și acceptați acești Termeni de utilizare a cardurilor. Recunoașteți că ați citit și sunteți de acord să respectați acești Termeni de utilizare a cardurilor.

1.4. Ne rezervăm dreptul de a revizui acești Termeni de utilizare a cardurilor în orice moment. Veți putea sa vizualizați Termenii de utilizare a cardurilor revizuiți in sectiunea „Termeni si Condiții de Utilizare a Cardurilor” din footer-ul website-ului www.pluxee.ro

2. Definiții

2.1. “Unitatea emitentă”, “Emitenta“ se referă la PLUXEE ROMANIA S.R.L. („Pluxee”);

2.2. “Client” se refera la orice angajator sau persoana juridica care acorda tichete si/sau vouchere Beneficiarilor si are semnat un contract de servicii cu EMITENTA;

2.3. “Partener afiliat”, “Afiliat”, „Unitate afiliata”, „Comerciant” se referă la persoana juridica din sistemul de afiliere al EMITENTEI, din Romania, care accepta, prin unitatile sale din Romania, de la utilizatorii de tichete si vouchere, in baza unor contracte de afiliere incheiate cu unitatea emitenta, tichete si vouchere, in schimbul bunurilor si/sau serviciilor specifice comercializate;

2.4. “Beneficiar“ se referă la persoana fizica, avand calitatea de salariat sau alta calitate prevazuta de lege, care poate dobandi, conform legii, bunuri si servicii specifice in schimbul biletelor de valoare pe suport electronic, identificata prin nume, prenume si cod numeric personal sau alte criterii stabilite prin lege;

2.5. "Date personale" se refera la orice informatie care permite identificarea directa sau indirecta a unei persoane fizice, cum ar fi un numar de identificare/codul numeric personal sau unul sau mai multi factori specifici identitatii unei persoane, incredintate catre EMITENTA pentru furnizarea de Tichete/Vouchere si / sau furnizarea Serviciilor de catre EMITENTA;

2.6. “Reteaua de tichete/vouchere“ se referă la sistemul de afiliere al unitatii emitente in cadrul caruia partenerul afiliat poate intra prin semnarea unui contract de afiliere cu Pluxee, in conditiile legii;

2.7. “Tichete/vouchere“ se referă la tichete de masa Pluxee Gusto, tichete cadou Pluxee Cadou, tichete culturale Pluxee Cadou, vouchere de vacanta Pluxee Turist, precum si orice alta categorie de bilet de valoare permisa de lege, pe suport electronic, emise de EMITENTA, in conditiile legii, incepand cu data obtinerii de catre EMITENTA a autorizatiei emise de Ministerul Finantelor, care pot fi utilizate conform legii si contractelor dintre EMITENTA si partenerii afiliati si dintre EMITENTA si clientii sai;

2.8. “Card/ Cardul Pluxee“ se referă la suportul electronic pentru utilizarea biletelor de valoare, nominal, pentru fiecare Beneficiar, emis de EMITENTA si care indeplineste conditiile legale;

2.9. “Comanda“ se refera la conditiile contractuale dintre Pluxee Romania S.R.L. si clienti.;

2.10. "Servicii" se refera la functionalitatile si serviciile furnizate Beneficiarilor de catre EMITENTA, in conformitate cu Termenii si Conditiile Generale de utilizare a website-ului"www.pluxee.ro” sau prin intermediul aplicatiei Pluxee, cu modificarile si completarile ulterioare, și la funcționalitățile și serviciilor furnizate Clientilor si Afiliatilor de către Pluxee prin intermediul platformei de comanda;

2.11. "Contul" se refera la contul care trebuie creat de catre Beneficiar pentru a accesa si utiliza o parte dintre Servicii prin intermediul website-ul Pluxee sau a aplicatiei Pluxee si care contine informatiile sale personale;

2.12. "Website-ul Pluxee" se refera la website-ul operat de EMITENTA si accesibil la urmatoarea adresa: www.pluxee.ro;

2.13. "Aplicatia Pluxee" se refera la aplicatia software detinuta, operata si furnizata de EMITENTA, care permite Beneficiarilor sa utilizeze Serviciile si care este pusa la dispozitie prin descarcare de pe Google Play Store® si Apple Store® sau la adresa: https://app.sodexo.ro/MySodexo;

2.14. "Platforma de comanda" se referă la website-ul, operat și furnizat de EMITENTA, permițând clientilor să comande servicii si sa managerieze relatia contractuala, pusa la dispoziție la adresa www.sodexoonline.ro;

2.15. “E-commerce” se refera la metoda de plata prin care se pot achizitiona bunuri si servicii prin mijloace electronice;

2.16. “Mobile Payment” se refera la metoda de plata prin care se pot achizitiona bunuri si servicii utilizand plata cu telefonul mobil;

2.17. “Self service” se refera la optiunile puse la dispozitie de Pluxee Romania clientilor, beneficiarilor si afiliatilor prin care acestia au acces la resursele necesare astfel incat sa rezolve solicitarea lor fara a lua legatura cu un operator;

2.18. „PIN” se refera la codul format din patru cifre, furnizat de EMITENTA pentru utilizarea cardului de catre Beneficiar sau de persoana indreptatita prin lege sa foloseasca cardul;

2.19. „CVC2” (Card Verification Code) se refera la codul de siguranta utilizat de Mastercard, format din 3 cifre si inscriptionat pe spatele cardului.

3. Modul de administrare şi utilizare a tichetelor/voucherelor electronice

A. Informații generale

Conform art. 30 din OUG Nr. 130/2021 din 17 decembrie 2021 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, începând cu 1 februarie 2022, tichetele de masa, cadou, de cresa, culturale si voucherele de vacanta se emit exclusive pe suport electronic.

Suportul electronic emis de EMITENTA (in continuare denumit "card") are tehnologie contactless și este emis în parteneriat cu MasterCard.

Locațiile în care plata cu tichete/vouchere emise de EMITENTA este acceptată, au afișat la vedere stickerul/autocolantul EMITENTEI.

Locatiile si magazinele online in care plata cu tichete/vouchere emise de EMITENTA este acceptata pot fi consultate online, pe site-ul EMITENTEI, sau în aplicatia Pluxee, accesând secțiunea “Explorează”. Pentru a vedea unde se poate plăti cu un anumit tip de tichet/voucher Pluxee, trebuie utilizată opțiunea de “Filtre” și ales tipul de tichet/voucher dorit.

Emiterea cardurilor

  1. Emiterea cardului se face exclusiv la solicitarea clientului (angajatorul beneficiarului) si este nominala pentru fiecare beneficiar in parte

  2. Fiecare card emis este personalizat si unic, fiind asociat in mod specific cu beneficiarul sau.

  3. Cardurile emise de EMITENTA nu sunt carduri bancare de credit sau debit. Suportul electronic (cardul) trebuie menținut în condiții bune, protejat de intemperii sau de contactul cu materiale dure.

    Codul CVC2 nu va fi afisat in aplicatie, motiv pentru care vă sfătuim să păstrați cardul in format fizic in conditii bune.

  4. Cardurile sunt distribuite de catre clienti catre fiecare beneficiar in mod individual sau prin intermediul EMITENTEI conform conditiilor contractuale dintre client si emitenta.

B. Activarea cardului (suport electronic)

Dupa receptionarea cardului fizic de catre Beneficiar, acesta poate fi activat la POS, prin introducerea cardului in POS si tastarea codului PIN aferent. Ulterior activarii cardului, acesta va putea fi utilizat contactless, iar pentru platile sub 100 RON, introducerea codului PIN nu mai este necesara.

Daca nu a fost activat cardul la un POS insa se doreste utilizarea lui la plati e-commerce/mobile payment, beneficiarii il pot activa accesand aplicatia Pluxee si urmand instructiunile de activare, sau pot efectua activarea telefonica din meniul interactiv sunand la numarul de telefon 021.207.2727 disponibil non stop pentru optiunile de self service, urmand pasii indicati in meniul telefonic interactiv.

Chiar daca s-a efectuat activarea cardului din aplicatie sau telefonic, prima utilizare a cardului la un terminal POS este obligatoriu sa fie efectuata cu introducerea cardului in POS si tastarea codului PIN, in vederea activarii cipului cardului.

C. Codul PIN

Codul PIN va fi obtinut astfel:

  1. Prin intermediul aplicatiei Pluxee. Codul PIN se afișează direct în aplicație după ce va autentificati cu amprenta digitală sau codul de 5 cifre – metodă de autentificare setată la plata cu telefonul pe Android. În cazul iOS, la prima cerere de afișare PIN, beneficiarul este rugat să seteze această metodă de autentificare.

  2. Prin intermediul meniului interactiv de la 021.207.2727. Codul PIN va fi obtinut prin accesarea tastei aferente si introducerea codului proxy urmat de ultimele 4 cifre din CNP.

Beneficiarul cardului are posibilitatea sa schimbe codul PIN apeland numărul 021 207 27 27 (disponibil non-stop pentru optiunile de self service, tarif normal). Pentru schimbarea codului PIN, acesta trebuie sa cunoasca codul PIN actual si codul proxy existent pe spatele cardului

Introducerea eronata a codului PIN de maximum 3 ori la un terminal POS duce la blocarea cardului. Pentru deblocare beneficiarul de card poate accesa portalul web sau aplicatia mobila Pluxee sau ne poate contacta telefonic la 021.207.2727 de luni pana duminica intre 7:00 – 22:00.

D. Utilizarea cardului

Cardul poate fi utilizat pentru a efectua tranzactii in RON, doar pe teritoriul Romaniei, conform legislatiei in vigoare. Bunurile si serviciile ce pot fi achizitioneze cu cardul emis de EMITENTA sunt mentionate in legislatia biletelor de valoare.

Cardul poate fi utilizat doar la Partenerii afiliati autorizati conform legii. Pentru consultarea listei de parteneri afiliati poate fi utilizat site-ul https://app.sodexo.ro/MySodexo, și aplicatia mobila Pluxee.

La utilizarea voucherelor/tichetelor electonice Pluxee nu se impune cheltuirea unei sume minime.

Tichetele/voucherele pot fi folosite doar de beneficiar.

Beneficiarul are urmatoarele obligatii:

  • Sa pastreze in siguranta suportul electronic (cardul)/dispozitivul pe care este inrolat cardul, astfel incat acestea sa fie protejate impotriva furtului, pierderii, deteriorarii sau utilizarii fara drept. In cazul voucherelor/tichetelor oferite de angajatori, sa instiinteze angajatorul, intr-un termen rezonabil, atunci cand constata furtul, pierderea, deteriorarea sau utilizarea fara drept a cardului sau cand utilizatorul isi schimba numele;

  • Sa blocheze cardul, in situatiile mentionate in Capitolul 6 din Termenii de utilizare carduri;

  • Sa asigure confidentialitatea datelor inscrise pe card, a codului PIN si a datelor pentru logarea in contul Pluxee;

  • Sa pastreze chitantele aferente operatiunilor efectuate cu cardul si orice alt document justificativ, in cazul in care dorește contestarea tranzacției;

  • Sa se asigure ca dispozitivele pe care este inrolat cardul sunt securizate impotriva virusilor informatici;

  • Sa verifice periodic soldul disponibil, conform pasilor de mai jos, si tranzactiile effectuate cu cardul, conform Capitolului 12 TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE UTILIZARE A CARDURILOR din pentru a sesiza eventuale tranzactii necunoscute;

  • Sa foloseasca tichetele si voucherele emise de EMITENTA in conformitate cu legea.

Beneficiarul este răspunzător pentru consecințele care rezulta din neîndeplinirea/îndeplinirea necorespunzătoare sau cu întârziere a obligatiilor prevazute in sarcina sa, EMITENTA nefiind responsabila in aceste situatii. In cazul neîndeplinirii oricaror obligatii prevazute in sarcina sa, Beneficiarul este de drept in intarziere.

Pentru efectuarea unei tranzacții, Beneficiarul trebuie sa autorizeze tranzacția prin una din urmatoarele modalitati:

  • Citirea CIP-ului prin introducerea cardului in terminalul POS

  • Prin apropierea de un terminal POS cu tehnologie contactless a cardului/dispozitivului mobil pe care este instalata aplicatia de Mobile Payment si in care Beneficiarul a inrolat cardul

  • Introducerea codului PIN la terminalul POS/in aplicatia de Mobile Payment sau prin folosirea metodei de autentificare utilizand date biometrice din aplicatia de Mobile Payment

  • Comunicarea numarului de Card, CVC2 si data expirarii cardului in vederea efectuarii unei tranzactii fara prezenta cardului la un terminal POS sau introducerea acestor date online pe site-urile comerciantilor parteneri Pluxee (Afiliati). In cazul comunicarii numarului de Card, CVC2 si data expirarii cardului in vederea efectuarii unei tranzactii fara prezenta cardului la un terminal POS, este necesar ca beneficiarul sa incheie un acord de încasare manuala cu Afiliatul, iar Beneficiarul este singurul responsabil pentru divulgarea acestor date.Cardul nu poate fi utilizat pentru retrageri de numerar, in conformitate cu legislatia in vigoare.

Valoarea tranzactiei/tranzactiilor nu poate depasi soldul disponibil, astfel incat Beneficiarul se obliga sa efectueze tranzactii numai in limita soldului disponibil al cardului.

Depasirea soldului disponibil pe card este posibila in situatii exceptionale, in cazul in care se transmit cu intarziere tranzactii in decontare de catre bancile acceptatoare.

La momentul efectuarii unei tranzactii cu cardul, EMITENTA va bloca suma aferenta tranzactiei din soldul disponibil existent pe card la momentul autorizarii. Suma va ramane blocata pe card timp de 20 zile in vederea asigurarii decontarii acesteia de catre comerciant prin banca acceptatoare si pentru a Evita utilizarea acesteia prin efectuarea unor noi tranzactii. Deblocarea unei sume nu este evidentiata in lista tranzactiilor ca inregistrare separata, aceasta fiind vizibila prin reintregirea soldului disponibil.

Procesul de decontare a tranzactiilor este independent de EMITENTA, astfel ca nu suntem raspunzatori pentru decontarea cu intarziere sau eronata a tranzactiilor, daca aceasta intarziere sau eroare se datoreaza comerciantilor sau a bancilor acceptatoare prin transmiterea cu intarziere a tranzactiilor in decontare care duc la o decontare fortata a cardului, dupa deblocarea sumei de catre EMITENTA.

4. Verificare tranzactii si contestare tranzactii

4.1. Beneficiarul poate verifica tranzactiile accesand contul de pe website-ul www.pluxee.ro sau din aplicatia mobila Pluxee. Dupa logare, Beneficiarul trebuie sa acceseze butonul ‘Portofel’, unde poate vedea ultimele tranzactii. Daca Beneficiarul nu are cont, dupa descarcarea aplicatiei din GooglePlay sau App Store, Beneficiarul se poate inregistra de la butonul „Cont nou”.

4.2. Pentru contestarea unei tranzactii, conform Reglementarilor Mastercard, EMITENTA poate initia o disputa privind o tranzactie intr-un termen de maximum 90 sau 120 zile de la data efectuarii tranzactiei sau de la data la care Beneficiarul de card ar fi trebui sa intre in posesia bunului/serviciilor achizitionate.

4.3. Primul pas pentru solutionarea unei tranzactii contestate este ca Beneficiarul de card sa ia legatura cu comerciantul. Daca Beneficiarul de card nu reuseste solutionarea amiabila cu comerciantul la care a efectuat tranzactia, acesta poate contacta EMITENTA, avand obligatia sa puna la dispozitie toate temeiurile si documentele justificative aferente discrepantelor identificate in tranzactia disputata, dar nu mai tarziu de depasirea termenelor anterior mentionate. In caz contrar, contestatia nu va putea fi solutionata.

4.4. EMITENTA va raspunde solicitarii Beneficiarului de card intr-un termen de maximum 60 zile calendaristice de la primirea tuturor temeiurilor si documentelor justificative (chitanta prin care se dovedeste faptul ca tranzactia a fost respinsa sau anulata/dovada ca a achitat prin alta modalitate/orice alt document justificativ care atesta debitarea eronata a cardului Pluxee) , cu posibilitatea de prelungire in cazul in care sunt necesare actiuni suplimentare pentru solutionare.

5. Suport Utilizatori

5.1. Utilizatorii cardurilor emise de EMITENTA pot contacta serviciul Contact Center, prin urmatoarele modalitati:

  • Telefonic, la numarul de telefon 021.207.27.27,

  • Prin e-mail, la adresa sesizaricard.ro@sodexo.com

  • Prin formularul de contact afisat pe site-ul www.pluxee.ro sau direct din aplicatia mobila Pluxee.

5.2. EMITENTA va raspunde solicitarilor, in timpul programului de lucru, de luni pana duminica, in intervalul orar 07:00-22:00

6. Blocarea cardului pierdut/furat/suspectat de a fi utilizat fără drept. Înlocuirea cardului.

6.1. Beneficiarul trebuie sa blocheze cardul emis de EMITENTA, in cazul in care exista oricare din urmatoarele situatii:

  • Pierderea, furtul, utilizarea fara drept a cardului;

  • Divulgarea codului PIN, a datelor inscrise pe card sau a datelor de acces in contul Pluxee;

  • Suspiciuni privind cunoasterea datelor cardului de catre persoane neindreptatie sa-l foloseasca;

  • Observarea unor tranzactii efectuate fara drept.Indrumam Beneficiarul sa se adreseze organelor de cercetare penala, in cazul in care sesizează furtul sau utilizarea fără drept a cardului.

6.2. EMITENTA nu este răspunzătoare pentru eventualele prejudicii decurgând din situatiile mentionate anterior. EMITENTA nu este răspunzătoare pentru prejudiciile suferite de terti sau Beneficiariprin blocarea cardului la cererea Beneficiarului/a Clientului.

6.3. Cardul poate fi deblocat ulterior. Atât pentru blocare, cât și pentru deblocare, beneficiarii de card pot accesa aplicatia Pluxee, sectiunea Setari, sau pot apela numărul 021 207 27 27 (disponibil de luni pana duminica intre 7:00 – 22:00, tarif normal).

6.4. Solicitarea de inlocuire a cardurilor trebuie facuta prin intermediul angajatorului. In acest sens, dupa blocarea cardului, beneficiarul se adreseaza angajatorului sau pentru a solicita inlocuirea cardului pierdut/furat/deteriorat.

7. Schimbarea angajatorului

7.1. Toate cardurile emise pentru un Beneficiar vor fi vizibile in contul inregistrat in aplicatia Pluxee.

7.2. Daca Beneficiarul detine un card de la fostul angajator pe care nu doreste sa il mai vizualizeze in aplicatie, acesta il poate ascunde urmand pasii de mai jos:

  • 1. Deschide aplicatia Pluxee;

  • 2. Acceseaza meniul Portofel;

  • 3. Selecteaza cardul pe care doreste sa il ascunda , apasa pe iconita din coltul stanga sus , si alege optiunea „Ascunde acest card”.

8. Inchiderea cardurilor

8.1. Inchiderea cardurilor se realizeaza in conformitate cu contractul dintre Client si EMITENTA.

8.2. Aditional, EMITENTA isi rezerva dreptul de a inchide un card, daca urmatoarele conditii sunt indeplinite cumulativ:

  • Soldul cardului este 0;

  • Angajatorul nu a plasat o comanda de incarcare card in ultimele 6 luni.

9. Card blocat in ATM

9.1. În conformitate cu legea, beneficiarilor nu le este permis sa retraga valoarea reprezentata de biletele de valoare de pe suporturile electronice si din acest motiv cardurile rămân blocate în ATM.

9.2. Beneficiarul trebuie sa contacteze Serviciul Contact Center prin apelare la numarul numărul 021 207 27 27 (disponibil de luni pana duminica intre 7:00 – 22:00, tarif normal) pentru a semnala blocarea cardului intr-un ATM. Agentul Contact Center va solicita urmatoarele informatii:

  • Datele beneficiarului cu caracter personal: nume, prenume;

  • Unitatea bancară la care a fost retinut cardul;

  • Numele beneficiarului cardului retinut in ATM;

  • Data si ora la care cardul a fost retinut.

9.3. Agentul Contact Center va bloca imediat cardul din motive de siguranta.

9.4. Ulterior solutionarii, agentul Contact Center va contacta Beneficiarul in scris sau telefonic si ii va transmite cand si de unde poate intra in posesia cardului si necesitatea de a avea asupra sa cartea de identitate in vederea eliberarii cardului. Ulterior, Beneficiarul trebuie sa deblocheze cardul prin accesarea aplicatiei Pluxee, sectiunea Setari, sau prin apelarea numarului 021 207 27 27 (disponibil de luni pana duminica intre 7:00 – 22:00, tarif normal).

10. Valabilitatea cardului (suportului electronic)

10.1. Termenul de valabilitate a cardului este de 5 ani de la momentul emiterii si este mentionat pe fata acestuia. Clientul (angajatorul) poate solicita inchiderea acestuia inainte de implinirea acestui termen.

10.2. Reinnoirea cardului se face doar la solicitarea expresa a Clientului.

11. Actualizarea datelor

11.1. Beneficiarul de card isi poate actualiza din aplicatia Pluxee adresa de e-mail si numarul de telefon utilizat. Daca beneficiarul nu mai are acces la adresa e-mail este rugat sa apeleze serviciul de Contact Center la numarul 021.207.2727 de luni pana duminica intre 7:00 – 22:00, tarif normal.

11.2. In cazul in care Beneficiarul de card nu are cont inregistrat in aplicatia Pluxee si doreste actualizarea/inregistrarea datelor de contact (numar de telefon sau adresa de e-mail) acesta –este rugat sa apeleze serviciul de Contact Center la numarul 021.207.2727, de luni pana duminica intre 7:00 – 22:00, tarif normal.

11.3. Pentru valabilitatea acestora confom legislatiei biletelor de valoare, cardurile conțin date cu caracter personal aparținând beneficiarilor de card prelucrate in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679. Pentru mai multe informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal va rugam sa consultati Politica noastra de Confidentialitate.

11.4. Pentru inlocuirea cardului ca urmare a schimbarii numelui, Beneficiarul cardului trebuie sa se adreseze direct angajatorului sau.

11.5. Pentru orice alte neclaritati sau probleme legate de corectitudinea datelor, beneficiarul cardului este incurajat sa trimita un e-mail la adresa dedicata pentru asistenta: privacy.ro@sodexo.com

12. Soldul disponibil

12.1. Soldul disponibil poate fi verificat:

  • In aplicatia Pluxee, varianta web sau mobile;

  • In meniul interactiv de la numarul 021.207.2727

12.2. La fiecare incarcare a unei sume pe suportul electronic Pluxee, Beneficiarul primește SMS si e-mail la numărul de telefon mobil / adresa de e-mail indicate de către Client sau indicate de către Beneficiar în contul său din aplicatia Pluxee.

12.3. La fiecare utilizare a unei sume pe suportul electronic Pluxee, Beneficiarul primește e-mail la adresa de e-mail indicata de către Client sau indicate de către Beneficiar în contul său din aplicatia Pluxee. Beneficiarul de card poate primi si SMS la fiecare utilizare a unei sume pe suportul electronic Pluxee, in functie de prevederile contractuale dintre Pluxee si Client.

13. Procedura de reclamații

A. Unde se trimit reclamațiile?

Orice reclamatie sau sesizare din partea Beneficiarului poate fi comunicata

  • telefonic, la numarul 021.207.27.27 (L-D, 07:00-22:00);

  • in scris, la adresa de e-mail sesizaricard.ro@sodexo.com

  • prin intermediul formularului de contact disponibil pe website-ul www.pluxee.ro sau in aplicatia mobila Pluxee.

  • Dacă Beneficiarul are o reclamație cu privire la protecția datelor, e necesar sa completeze acest formular sau sa trimita un e-mail la adresa.

B. În cât timp se rezolvă reclamațiile?

Termenul de solutionare este de maximum 30 de zile, de la momentul inregistrarii solicitarii de catre EMITENTA. Termenul poate fi prelungit in cazuri exceptionale.

Pentru solicitarile privind refuzurile la plata, va rugam sa consultati Capitolul 4 din Termenii de utilizare carduri.

14. Intrebari frecvente

14.1. Pentru întrebări frecvente, va rugam sa consultati urmatoarele pagini:

15. Durata

15.1. Acești Termeni de utilizare a cardurilor sunt valabili atât timp cât Beneficiarii utilizeaza cardurile emise de EMITENTA.

15.2. EMITENTA poate modifica oricand sau rezilia acesti Termeni de utilizare a cardurilor, prin publicarea informației in acest sens pe website-ul www.pluxee.ro.

16. Legislație aplicabilă

16.1. Acești Termeni de utilizare sunt guvernați și interpretați în conformitate cu legea română. Orice diferend cu privire la îndeplinirea, interpretarea sau încetarea acestor Termeni de utilizare va fi supus jurisdicției exclusive a instanțelor din București, România.

Versiunea din 16 octombrie 2023