Cu ce putem să te ajutăm?

Ai o întrebare sau dorești informații suplimentare? Spune-ne mai multe despre tine că să îți putem oferi soluția potrivită.

Product

Ce sume poți oferi pe cardul de tichete cadou?

Tichetele cadou sunt neimpozabile și nu intră în baza de calcul a contribuțiilor sociale, în cazul în care valoarea pentru fiecare angajat nu depășește 300 lei pentru ocaziile prevăzute în Codul Fiscal. Pentru cazul în care un angajat are un copil minor, el poate primi tichete cadou electronice și pentru acesta, în valoare maximă de 300 de lei, pentru Crăciun, Paște și 1 iunie.

Ce trebuie să facă o persoană dacă găsește tichete sau vouchere pe suport hârtie sau card?

Va rugăm să acționați în conformitate cu legea și în situația în care gășiți tichete sau vouchere pe suport hârtie sau card emise de Pluxee România S.R.L. să va adresați unităților de polițe de îndată deoarece păstrarea sau însușirea acestor bunuri reprezintă infracțiunea de „însușirea bunului găsit sau ajuns din eroare la făptuitor ” si este pedepsită conform art. 234 din Codului Penal.

 

Va mulțumim!

Cine acordă, cine furnizează și cum se comandă tichetele de creșă?

Legea prevede că tichetele de creșă pot fi acordate de societățile comerciale, regiile autonome, societățile și companiile naționale, instituțiile din sectorul bugetar, unitățile cooperatiste, celelalte persoane juridice, precum și persoanele fizice care încadrează personal pe baza de contract individual de muncă.

De furnizarea tichetelor de creșă se ocupă companii specializate în astfel de servicii. Sistemul Primul Pass reunește: clientul (compania ta), angajații beneficiari, locațiile în care se pot utiliza tichetele și Pluxee.

Cine alege valoarea tichetelor cadou pe card?

Angajatorul este cel care alege valoarea tichetelor cadou, respectând prevederile legii aflate în vigoare.

Cine efectuează blocarea cardului?

Blocarea cardului se poate face de către titular din aplicația Pluxee sau apelând numărul de telefon 021 207 27 27.

Cine furnizează carduri de tichete cadou?

Potrivit legii în vigoare,  pot fi emise de către orice unitate cu activitate specializată în acest domeniu. Poți apela cu încredere la Pluxee, lider global în motivarea angajaților, prezent pe piața din România din 1998.

Cine poate acorda tichete culturale?

Conform Legii 165/2018 privind acordarea biletelor de valoare, precum și altor prevederi legale aplicabile, tichetele culturale pot fi acordate de către entitățile care încadrează personal pe baza unui contract de muncă.

Cine poate primi tichete de creșă? Când se întrerupe furnizarea acestor tichete?

Pot primi tichete de creșă numai angajații care au copii cu vârste cuprinse între 0-3 ani și care nu beneficiază de concediul sau de indemnizația acordate pentru creșterea copilului în vârstă de până la 2 ani, respectiv de până la 3 ani, în cazul copilului cu handicap.

Aceste tichete se acordă la cerere doar unuia dintre părinți sau tutorelui.

Comerciantul a anulat tranzacția dar nu am primit banii înapoi.

Te rugăm să ne transmiți, prin formularul de contact din aplicația Pluxee sau de pe site-ul www.sodexo.ro, detaliile tranzacției (dată, valoarea tranzacției și locația) împreună cu codul proxy al cardului Pluxee. Dacă ai achitat produsele prin altă modalitate, ne este de folos și dovadă că ai plătit cash sau cu card bancar.

Îți recomandăm totuși să aștepți 24 de ore înainte de ne sesiza situația, deoarece este posibil că sumele să fie deblocate automat în acest termen.

Cui pot fi acordate tichetele culturale?

Tichetele culturale pot fi acordate tuturor angajaților încadrați cu contract de muncă.

Cum achit comisionul aferent contractului?

Pluxee emite facturile aferente contractului în vigoare în ultima zi lucrătoare a lunii.

Creează-ți un cont în aplicația Interaktiv și vizualizează toate facturile emise.

Poți utiliza link-ul de plata rapidă din Interaktiv sau din e-mail primit în același timp cu factură.

Cum activez cardul?

Cardul Pluxee poate fi activat în două modalități:

1. Accesează aplicația Pluxee, meniul Portofel, selectează cardul pe care dorești să-l activezi, apasă pe iconiță din colțul stânga sus , și alege opțiunea „Activează acest card”;

2. Poți să-l activezi direct într-unul dintre magazinele partenere, prin introducerea cardului în POS și tastarea codului PIN. Ulterior, poți utiliza cardul folosind plata contactless.

Cum aflu PIN-ul cardului Pluxee?

Dacă ai telefon cu sistem de operare Android și ai activat deja plata cu mobilul, pentru care ai setat o parolă și ai permis autentificarea cu datele biometrice, trebuie doar să accesezi opțiunea Afișează codul PIN al cardului meu din meniul Setări (stânga sus) și acesta va apărea pe ecran imediat după autentificare.

Dacă nu ai activat plata cu mobilul, va trebui să urmezi pașii de mai jos:

  1. Alege opțiunea Activează Pluxee Pay.

  2. Dacă ești la prima activare, setează o parolă din 5 cifre pe care o vei utiliza la plățile cu mobilul.

  3. Finalizează procesul, confirmând prin butonul Înrolează acest card.

Poți de asemenea să ne suni, la numărul de telefon 021 207 27 27. Ți se va cere să introduci numărul cardului aflat pe spatele acestuia, cât și ultimele patru cifre ale CNP-ului tău.

Dacă ai telefon cu sistem de operare iOS, va trebui inițial să setezi autentificarea ta cu o parolă din 5 cifre (pe care o poți asocia cu datele tale biometrice). Așadar, trebuie doar să accesezi opțiunea Afișează codul PIN al cardului meu din meniul Setări (stânga sus) și să urmezi pașii simpli pentru setarea parolei pe care o vei folosi de fiecare dată când vei verifică PIN-ul cardului tău.

Cum pot afla soldul disponibil pe cardul de masă?

Poți verifica oricând soldul disponibil din aplicația Pluxee.

Cum blochez cardul?

Dacă ai pierdut cardul sau ți-a fost furat, poți să-l blochezi direct din aplicația Pluxee, urmând pașii de mai jos:

  1. Logheaza-te în aplicația Pluxee, dacă nu ești deja logat;

  2. Accesează meniul Portofel;

  3. Selectează cardul pe care dorești să-l blochezi, apasă pe iconiță din colțul stânga sus , și alege opțiunea „Blochează temporar acest card”;

Cardul va fi blocat temporar. Deblocarea cardului o poți face tot din același meniu.

Dacă nu poți accesa aplicația Pluxee, ne poți contacta la numărul de pe spatele cardului.

Cum comand?

După activarea contractului poți plasa comandă de carduri noi iar apoi comandă de încărcare carduri, în platforma Pluxee pentru clienți și comercianți.

Cum completez borderoul de rambursare?

Pe borderou se trece numărul tichetelor trimise (că un monetar), valoarea nominală aferentă fiecărui grup de tichete și varianta aleasă pentru expedierea acestora către Pluxee România. Se completează ambele părți ale borderoului și se ștampilează. Jumătate din borderou rămâne la afiliat și jumătate se trimite către Pluxee împreună cu tichetele.

Cum creez cont?

Pentru a crea cont în aplicația Pluxee, descarcă aplicația din Google Play sau App Store și urmează pașii de mai jos:

  1. Apasă pe “Intră în cont și vizualizează soldul”

  2. Introdu adresa ta de e-mail și confirmă

  3. Parcurge instrucțiunile care ți se vor afișa pe ecran

  4. La ultimul pas, introdu CNP-ul și proxy ID-ul*

Felicitări, tocmai ce ți-ai creat cont în aplicația Pluxee!

*Proxy ID se referă la secvență de 12 cifre aflată pe spatele cardului tău Pluxee

Dacă ai primit cardul începând cu luna august 2021, în câmpul proxy ID te rugăm să introduci ultimele 8 cifre ale secvenței de pe spatele cardului.

Dacă ai primit cardul anterior lunii august 2021, în câmpul proxy ID te rugăm să introduci toate cele 12 cifre ale secvenței de pe spatele cardului.

În cazul în care întâmpini probleme în procesul de creare a contului, te rugăm să ne scrii la formularcontact.ro@sodexo.com.

Cum deblochez cardul?

Selectează cardul pe care dorești să-l deblochezi, apasă pe iconiță din colțul stânga sus, și alege opțiunea „DEBLOCHEAZĂ ACEST CARD”.

Cum descarc tranzacțiile?

Pentru a descarcă tranzactiiile din aplicația Pluxee, urmează pașii de mai jos:

  1. Accesează meniul „Portofel”;

  2. Selectează cardul pentru care vrei să vezi și să descarci tranzacțiile;

  3. Setează filtrele pe care le dorești și apasă butonul „Trimite tranzacțiile prin e-mail”.