Cresterea vanzarilor in magazin - Top 3 directii
cresterea vanzarilor in magazin - sodexo

3 directii esentiale pentru cresterea vanzarilor in magazin

Îți dorești ca magazinul tău să înregistreze vânzări mai mari și să câștige tot mai mulți clienți fideli, însă nu știi ce schimbări ar trebui să faci pentru asta? Ți-am pregătit o listă a celor 3 acțiuni care te vor ajuta să ai o afacere mai populară. Concentrează-te pe fiecare dintre ele și vei observa cu siguranță creșterea vânzărilor în magazin.

1. Promovarea online - esențială pentru o creștere a vânzărilor în magazin

Dacă vrei să crești numărul clienților interesați de produsele tale, trebuie să acorzi o importanță deosebită mediului online. În ziua de astăzi, tot mai multe persoane își iau informațiile de pe internet, astfel încât să se decidă la ce restaurant să mănânce, unde să-și petreacă vacanța sau de unde să își achiziționeze produsele preferate. De aceea, îți recomandăm să iei în calcul următoarele acțiuni, care te vor ajuta să ai un magazin vizibil și popular:

Creează o pagină de Facebook pentru magazinul tău

Ca prim pas, este bine să creezi o pagină de Facebook pentru afacerea ta și să investești un mic buget în promovarea acesteia, pentru a câștiga fani. Discută cu utilizatorii, răspunde comentariilor și postează cât mai des poze sau statusuri cu ofertele disponibile în magazin.

Prezintă produsele într-un magazin online

Odată ce ai creat pagina de Facebook, poți să te gândești să pui la punct și un site de prezentare a produselor. Dacă îți dorești să te extinzi cu adevărat, dincolo de magazinul fizic, dezvoltă și un magazin online.

Promovează online site-ul pentru magazinul tău

Următorul pas pe care poți să-l iei în considerare este să promovezi magazinul prin Facebook ads și Google ads, pentru că publicitatea online îți va aduce și mai mulți clienți, implicit vânzări mai mari. Citește și: Magazin de cartier vs supermarket – cum castigi batalia cu lanturile de magazine

2. Adaptarea ofertelor la profilul clienților - o strategie necesară în creșterea vânzărilor magazinului

Comercianții de succes sunt cei care își înțeleg clientul și știu cum să i se adreseze sau ce oferte ar trebui să îi pregătească, astfel încât să îl convingă să cumpere mai mult. Îți dorești să vezi o creștere notabilă a vânzărilor în magazin? Observă ce fel de clienți obișnuiesc să cumpere din magazinul tău și adaptează-te la aceștia, atât din punct de vedere al stilului de comunicare, cât și pe parte de oferte.  Ține cont de următoarele detalii pentru a creiona profilul clientului tău tipic:
  • Vârsta și sexul - ai în general clienți tineri, de vârstă medie sau pensionari? Predomină femeile sau bărbații?
  • Valoarea medie a coșului de cumpărături
  • Produsele preferate
  • Timpul petrecut în magazin
  • Timpul necesar pentru a lua o decizie legată de achiziție
  • Tendința de a reveni - observă care e procentul clienților care se întorc în magazinul tău după prima achiziție
  • Metoda de plată preferată - cash, card de debit, card de credit, card de beneficii extrasalariale
Acordă atenție nu doar obiceiurilor clienților, ci și întrebărilor acestora. De exemplu, ai primit deja de câteva ori întrebarea: “Pot plăti cu cardul de beneficii de la muncă?” Dacă nu ești încă partener Sodexo, poate este momentul perfect să intri în rețeaua comercianților care acceptă plata prin beneficii extrasalariale. Citește și: Fluxul clienților în magazin – cum determini clientul să cumpere mai mult

 3. Experiența de customer service - decisivă în creșterea vânzărilor magazinului

Pentru a convinge clienții să cumpere mai multe produse din magazinul tău, este necesar ca, dincolo de o bună promovare și de oferte tentante, să oferi întotdeauna interacțiuni desăvârșite, acest aspect fiind important din două motive:
  • Te va ajuta să determini clienții să cumpere mai mult.
  • Va convinge clienții să revină în magazinul tău.
Caută cursuri de îmbunătățire a abilităților de vânzare și a interacțiunilor cu clienții și înscrie-ți angajații, pentru a-i ajuta să ofere de fiecare dată experiențe de nota zece. Este o idee bună să urmezi și tu astfel de traininguri - fie ele online sau cursuri fizice - pentru a putea înțelege cum ar trebui să îți evaluezi echipa și ce așteptări ar trebui să ai. Urmează cele 3 direcții de mai sus, iar rezultatele acestora nu vor întârzia să apară: vei avea de câștigat atât la capitolul imagine a magazinului, cât și din punct de vedere al vânzărilor. În plus, nu uita că devenind partenerul nostru și acceptând plata cu carduri de beneficii, vei intra pe harta celor mai iubiți și populari comercianți din țară. New call-to-action